• emmajagsmyr

    Till er änglaföräldrar

    Hej alla fina änglaföräldrar!

    Jag har hängt här inne på forumet sedan i juni då jag förlorade min älskade lilla Elsa i v.30+1. Jag har funnit mycket tröst i att läsa era berättelser och inse att jag inte är ensam om det här fruktansvärda som har hänt. Det var först idag som jag blev medlem och bestämde mig för att skriva några rader. Sommaren har passerat på något sätt även om det känns som att mitt liv har stannat upp för alltid, på måndag är det dags att börja jobba igen och jag vet inte om jag är redo att återgå till verkligheten igen. Jag saknar min lilla flicka så jag tror att jag ska gå sönder ibland. Jag vill med detta inlägg mest skriva av mig lite grann och tacka er för all hjälp jag har fått bara genom att få ta del av era historier. Jag vill gärna komma i kontakt med andra änglaföräldrar. Ta hand om er!


    Ängeln Elsas mamma
  • Svar på tråden Till er änglaföräldrar
  • skiz

    Beklagar innerligt det som hände Elsa... Jag förlorade min dotter för ca 1 år sedan. Om du vill prata så står "min dörr öppen". <3

  • terfje

    Hej! Jag och min sambo miste vår lille Marckus igår morse. Han föddes med diafragmabråck och låg inne i ecmo såg ut att repa sig och lades på BIVA. Där misstänker de att han fick en blodförgiftning och det i samband med hans dåligt utvecklade lungor gjorde att han inte klarade sig. Det gör så ont att jag tror jag går sönder.

  • skiz

    Beklagar innerligt att Marckus liv inte gick att rädda <3

    Smärtan att förlora sitt barn gör så fysiskt ont att man inte vet vart man ska ta vägen...

    Hoppas att ni finner styrkan i all smärta och sorg att försöka hitta ljuset i allt mörkt <3

    Det gör lika ont idag som det gjorde när vi miste vår dotter för lite mer än 1 år sedan, men man lär sig att leva sida vid sida med smärtan och sorgen som gör att dagarna blir lite mer hanterbara...

  • xerox

    Ledsen för er skull <3 Förlorade själv ett barn för 7 år sedan.. 2 v innan bf.

    Är med i sorgegrupper på fb, skriv gärna till mig privat så kan jag lotsa er dit om ni skulle vilja

Svar på tråden Till er änglaföräldrar