• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden 9 cm längre snopp, tror ni på detta?
  • Nyfikna72

    Man ska inte tro på allt, det är möjligt man kan få en penis att bli större men då krävs det nog att man bär en sådan apparat 24 timmar om dygnet resten av livet.

  • Ego Lovers
    Aikido skrev 2016-09-06 16:24:58 följande:

    Tror inte på det där. Själv använder jag denna:



    Haha.... Bästa sättet att se saker på ett större sätt.
  • Anonym (i storleken som räknas...)

    Vet precis hur du känner dig och jag skulle absolut vilja ha en större apparat! 
    Men jag har lärt mig att det inte är storleken som räknas utan självaste tekniken!
    Tur att man har fingrar och en tunga dessutom, många tjejer kan inte komma utan klitorisstimulation med fingrar eller tunga!
    Vad gäller den där grejen om det kan göra den större eller inte är jag lite osäker på men i så fall så kan du ju förvänta dig att den blir lite längre fast smalare. 
    Vet inte ifall du nu har en bamse fet så du kan tänka dig att ha den lite smalare men de flesta tjejer föredrar ju en något tjockare penis än smal.
    Men som sagt, inte storleken som räknas! :)

  • Sven Erik Johansson

    Det sägs att i erigerat tillstånd är de flesta penisar ungefär lika stora. Varför ha 9 cm längre i slakt tillstånd. Dessutom tvivlar jag på den uppgiften.

  • Nyfikna72
    Sven Erik Johansson skrev 2016-09-07 10:53:29 följande:
    Det sägs att i erigerat tillstånd är de flesta penisar ungefär lika stora. Varför ha 9 cm längre i slakt tillstånd. Dessutom tvivlar jag på den uppgiften.

    Du ska inte tro på allt som sägs, de kan skilja sig åt lika mycket erigerade som slaka.
Svar på tråden 9 cm längre snopp, tror ni på detta?