• Anonym (Kaffedraken)

    Misslyckad immunbehandling Aten??

    Hej

    Vet att det finns en tråd där man har fått en behandling hos dr D i Aten, men hur många har gjort den och att det inte gett resultat?

    Som med alla behandlingar så finns det även en baksida så det vore intressant att veta.

  • Svar på tråden Misslyckad immunbehandling Aten??
  • Anonym (Kaffedraken)

    Hej,
    fick du något svar på detta? Jag undrar samma sak. 

  • Anonym (Kaffedraken)

    Det är enormt många som gjort Dr Ds immunbehandling. De allra flesta lyckas, om det inte är något annat hos paret som också krånglar.

    Vi gjorde immunutredning hos Dr D och testade hans behandling i ett halvår men fick missfall ändå. Vi gick då vidare och gjorde Sperm dina fragmentationtest hos Avaclinic i Riga och det visade sig att min mans sperma var för dålig (dnafel och fragmentationsfel), så det skulle endast bli missfall med den. Enda alternativet är spermadonation. Så vi håller nu på med donation i Riga och kommer samtidigt använda oss av kortison och dropp etc för att lyckas.

    Jag brukar också rekommendera att man gör ivfSerums Mensblodtest som görs hemifrån och skickas till labbet i Aten. Det kostar 300euro och då ingår receptskrivning om baciller hittas. Googla på ivfSerum infektion screening för mer info inkl adress att posta till.

Svar på tråden Misslyckad immunbehandling Aten??