• Anonym (Ok)

    Är inte attraherad av min partner längre tror jag

    Jag är inte attraherad av min partner längre, han är min bästa vän. Vill inte hångla, inte gosa eller ha sex med honom. Han gör mig inte lycklig. Jag är inte kär i honom längre och jag vet att jag har för höga krav för ingen kan vara attraherad eller kär i någon för resten av sitt liv.

    Men ni som lever med någon ni inte är kär i ellr attraherad av. Vill gärna höra hur ni gör med sex och hångel och hur ni mår?

  • Svar på tråden Är inte attraherad av min partner längre tror jag
  • Tecum

    Det är ärligt av dig att erkänna att du inte älskar honom längre och att det är därför som lusten försvunnit.
    Men du har fel i att ingen kan älska eller känna attraktion för samma person i hela livet.

  • Anonym (Ok)

    Men han masserar mina fötter, finns där i vått och torrt, behöver verkligen det. Men han vill hångla och ha sex också..hur gör man där? Gör ju det fast jag inte vill såklart, men ja nån i samma situation??

  • Anonym (Ok)

    Jag älskar honom, som en bästa vän tror jag? Men han är min stora trygghet och skulle aldrig göra slut...är bara inte attraherad av honom

  • Långbenopluto
    Anonym (Ok) skrev 2016-09-07 20:31:59 följande:
    Jag älskar honom, som en bästa vän tror jag? Men han är min stora trygghet och skulle aldrig göra slut...är bara inte attraherad av honom
    Nähä, då får du leva på det sättet då.
  • Tecum
    Anonym (Ok) skrev 2016-09-07 20:30:41 följande:
    Men han masserar mina fötter, finns där i vått och torrt, behöver verkligen det. Men han vill hångla och ha sex också..hur gör man där? Gör ju det fast jag inte vill såklart, men ja nån i samma situation??
    Om du är nöjd och vill att han ska var nöjd får du ge honom sex och hångel, som en slags motprestation då. Men vill du leva med en kompis hela livet?
  • Anonym (Ok)

    På vilket sätt? Många lever väl och befinner sig i samma sits som jag gör?

  • Anonym (Ok)

    Ja jag tänker att alla förhållanden utvecklas till kompisförhållanden efter flera år tillsammans?

  • Cl4udio

    suger du av honom då och då för att dämpa hans sexlust?

  • Anonym (Gör slut)

    Vadå "ingen kan vara attraherad eller kär i någon för resten av sitt liv"?? Eh, jo. Jag är fortfarande både attraherad av och kär i min man. Förälskelsen kommer och går, men kär är jag alltid. Tycker att du verkar ha konstig inställning där.

    Jag har varit tillsammans med nån tidigare när jag kände som du, då gjorde jag slut.

Svar på tråden Är inte attraherad av min partner längre tror jag