• Anonym (oroad samvet­et)
    Äldre 19 Sep 23:58
    1256 visningar
    2 svar
    2
    1256

    Oroad över min Sambo fått psykos?

    Hej!

    Jag är orolig över min sambo, hon är deprimerad och nu så säger hon att jag ska flytta för barnens skull?

    En dag stack hon bara efter en tids bråkande. Hon anser att jag pressar henne och även trycker ner henne.Att hon inte litar på mig längre för att jag gjorde något jävligt idiotiskt för 2 år sedan å flörta med en tjej på nätet när jag var full. Så numera är jag ju medveten om att jag blir flörtig av alkohol så jag dricket inte, det är både för hennes å för min skull samt barnen såklart. Hon anser är press är om jag fint ber henne kontakta läkaren när hon uppenbarligen mår dåligt å gnäller över det. Det hon menar med att jag trycker ner/sätter mig på henne är när jag ifrågasätter hur hon egentligen tänker och kan komma med ett annat förslag?

    Jag får jätte dåligt samvete när hon använder barnen emot mig, allt känns som mitt fel även om förnuft säger att det beror på hennes tillstånd?

    Någon som har ett råd om vad jag ska göra? För det går inte att prata med henne längre, hon vara skriker och blir hysterisk. Det skrämmer the living shit out of me! Är rädd att hon hamnat i psykos för att läkarna ger henne fel medicin?

    Så snälla är det någon här som har ett råd eller varit med om liknande??

Svar på tråden Oroad över min Sambo fått psykos?