• Äldre 21 Sep 20:09
    5229 visningar
    3 svar
    +1
    3
    5229

    Medförfattare

    Hej,
    Jag söker en medförfattare. Jag skriver mest noveller men har även skrivit en roman (ungdom) och en barnbok. Tyvärr inget utgivet än, men håller tummarna. Är full med idéer men skulle verkligen vilja ha en medförfattare att bolla med. Finns det någon där ute som skulle vilja skriva tillsammans med mig, så hör gärna av er. Jag vill skriva allt möjligt, så kom med förslag så hörs vi.

    /Liselotte

  • Svar på tråden Medförfattare
  • Äldre 4 Nov 21:33
    #1

    Hej! Jag googlade på medförfattare sökes och hittade dig! Jag är en sådan person med massa idéer men dåligt med tålamod att faktiskt skriva ner det i sin helhet, tröttnar snabbt och vill satsa på alla idéer samtidigt! Jag skulle behöva någon som kan hålla mig fokuserad länge nog att få till något. Jag har alltid skrivit och vill förverkliga mina idéer. Hoppas vi kan prata lite och se om vi kan skriva något tillsammans :)

    Anna

  • Äldre 8 Jun 13:50
    #2

    Hej Anna,

    2 år har gått sedan du svarade mig på denna tråd och jag vet inte alls vad som har hänt, då jag fick se detta idag!

    Jag skriver till dig nu, då jag fortfarande söker en medförfattare och om du fortfarande är intresserad så svara i ett mejl till följande adress

    ortegrenliselotte@gmail.com

    Jag håller tummarna 

  • Äldre 18 Oct 19:30
    #3

    Ser att ditt inlägg är två år gammalt men om du fortfarande är intresserad så kan du gärna höra av dig. Har skrivit lite noveller och en ungdomsbok men inte skickat till förlag än.

Svar på tråden Medförfattare