• Anonym (Dedu)

    Hur bra i sängen tror du att du är?

    Hur skulle du själv vilja betygsätta dig i sängen på en skala mellan 1-10? Och varför? Är du tjej eller kille?

    Jag är tjej. Jag sätter en 8 på mig själv, gillar lite hårdare tag och dominans. Har en fin kropp och alltid fått höra hur bra jag är på att suga. Har lätt till att få orgasm. Mina ONS hör alltid av sig och vill ha en omgång till. Jag gillar inte att rida och tar den inte i rumpan heller.

  • Svar på tråden Hur bra i sängen tror du att du är?
  • vargveum

    Vilken fråga... är väl mer för ens partners att bedöma? En del skulle sätta 10, andra 0. Och säkert några någonstans däremelöan. Beror på partnern och hur man passar ihop liksom, hur bra jag upplevs.

  • Anders 386

    När jag var ung trodde jag att jag var en jättebra älskare. Nu vet jag att jag inte var så bra. Jag tror jag stressade min partner så att hon kände sig stressad att få orgasm. Dessutom gick det väldigt snabbt när jag fått in kuken. Jag var dessutom för teknisk, skulle liksom prestera. Jag trodde nog att jag var en 9:a, troligen var jag en typisk 5:a.

    Nu är det bättre. Mer känsla. Mera avspänt. Har inte bråttom. Kan hålla på längre. Funkar nog bra med min partner som jag är van vid. Kanske en 9.a med henne. Men med en "ny" kvinna skulle det kanske bara bli en 6:a. Eller lägre?

    Lägger ner mycket jobb på att få min partner att njuta men kräver inte så mycket själv. Men för en kvinna som önskar en dominant man är jag nog en 2:a.Skrattande

    Har en känsla av att vi alla är duktiga på att göra en övervärdering av oss själva. Skrattande

  • Anonym (Ms 10)

    Jag är utmärkt i sängen för den som ligger inom normalspannet då jag är en mkt flexibel, lyhörd och skicklig sexpartner. Jag är säkert sämst i sängen för den med mkt udda böjelser.

  • Carambolan

    Jag tycker också att jag har "klickat" olika bra med olika partners. Ibland har jag kännt mig helt sjukt bra i sängen men med andra har det kännts rätt mjäkigt, vi har nog inte riktigt gått igång på samma tag och då har det inte hjälpt att båda var jättepå från början och det inte var några "tekniska fel" på sexet.

  • Anonym (Vet inte)

    Har aldrig haft sex så jag vet inte. Hoppas på att jag är en bra älskare om jag väl hittar nån att ha sex med men det återstår att se.

  • Eena

    Lite rolig fråga.

    Jag tror som de flesta andra att det beror mycket på med vem jag har sex. Generellt passar jag bättre med dominanta män och kan nog uppfattas som lite initiativlös av andra. Mina styrkor är att jag är engagerad och passionerad och att jag älskar att ge oralsex.

  • Anonym (26)

    Jag är en man på 26 år, haft 15 partners än sålänge. 3 seriösa förhållanden som totalt varat cirka 7 år.


    Passat bra med nästan alla, förutom de kvinnor som är dominanta. Jag vet inte varför, men jag gillar det inte. Jag gillar starka, självständiga kvinnor, men inte i sängen haha. Även om tjejen rider så vill jag ändå va den som styr tempot och så. För mig räcker det att tjejen är överst och rör sig lite lätt, och så sköter jag resten. 


    Fast sex är ju mycket mer än bara själva sexet, man måste ju va attraherad av personen, passa rätt när det gäller kyssar och smek också. Typ mitt ex hade den största rumpan jag vet, och jag tänder helt sjukt mycket på rumpor, bara den gjorde att sexet blev en 10:a tack vare att jag älskade när hon red och jag fick klämma på den haha.


    Bland de kvinnor som inte gillar att vara dominanta, gillar stora kukar och en blandning mellan hårt och mjukt sex så skulle jag nog sätta en 9:a på mig. Får nästan alla att få orgasm, och de som jag inte lyckas med kämpar jag ännu hårdare med. Brukar även fråga och lyssna mig till vad de gillar. 


     

  • Anonym (Anonym signatur)

    Jag är nog rätt dålig i sängen. Min kvinna säger ofta att hon inte känner något. Vi har varit tillsammans i över 20 år och man tycker väl att man vid det här laget skall ha "hittat varandra" sexuellt. 

  • Tom Araya
    Anonym (Dedu) skrev 2016-09-22 16:59:04 följande:

    Hur skulle du själv vilja betygsätta dig i sängen på en skala mellan 1-10? Och varför? Är du tjej eller kille?

    Jag är tjej. Jag sätter en 8 på mig själv, gillar lite hårdare tag och dominans. Har en fin kropp och alltid fått höra hur bra jag är på att suga. Har lätt till att få orgasm. Mina ONS hör alltid av sig och vill ha en omgång till. Jag gillar inte att rida och tar den inte i rumpan heller.


    För vem vill jag lägga till som fråga.

    För de som vill ha mjuka maratonknull med en vältränad och uthållig hunk med rejäl utrustning är jag nog rätt usel i sängen.

    För en lätt undergiven tjej som kan ta att jag är 40+ och inte är direkt vältränad, föredrar snabbisar och älskar att ge och få oralsex kan jag nog ses som en rätt bra sexpartner.

    Man kan väl säga att kvinnor som passar mig bra som sexpartner är nog mer benägen att uppskatta mig som sexpartner.

    Just förmågan att orka knulla längre samt att den då håller ståndet samtidigt som det inte går är något jag nog önskade jag hade större förmåga i...och kanske lite större kuk också...
Svar på tråden Hur bra i sängen tror du att du är?