• Anonym (Sandra)

    Pappan trivs inte i området

    Vi separerade för 2 år sedan och då flyttade vi till ett annat område av olika skäl.Barnen trivs här och jag trivs.Men inte pappan.Han ångrar beslutet och vill flytta tillbaka med barnen till det förra "finare området".Vi har barnen vv.Hur ska jag hantera att han är bitter och tjatar om detta.Barnen är ganska små för att bo heltid med sin pappa.

  • Svar på tråden Pappan trivs inte i området
  • Anonym (Persikopaj)
    Anonym (Sandra) skrev 2016-09-24 21:57:22 följande:

    Vi separerade för 2 år sedan och då flyttade vi till ett annat område av olika skäl.Barnen trivs här och jag trivs.Men inte pappan.Han ångrar beslutet och vill flytta tillbaka med barnen till det förra "finare området".Vi har barnen vv.Hur ska jag hantera att han är bitter och tjatar om detta.Barnen är ganska små för att bo heltid med sin pappa.


    Va? Är barnen för små för att bo heltid men vv går bra? Har jag missförstått något i ditt inlägg?
  • Anonym (Sandra)

    Att dom är små,då skulle det bli att jag träffar barnen typ varannan helg.Bara för att pappan vill flytta.

  • Anonym (Persikopaj)
    Anonym (Sandra) skrev 2016-09-24 22:04:49 följande:

    Att dom är små,då skulle det bli att jag träffar barnen typ varannan helg.Bara för att pappan vill flytta.


    Är det så långt emellan att det inte går att ha vv alltså?
  • Anonym (Anna)

    Hur gamla är barnen?

    Hur långt är det han vill flytta?

  • Anonym (Sandra)
    Anonym (Anna) skrev 2016-09-24 22:20:46 följande:

    Hur gamla är barnen?

    Hur långt är det han vill flytta?


    Båda är under 10 år.Det är c en timme bilväg dit(har ingen bil)
  • Anonym (...)
    Anonym (Sandra) skrev 2016-09-24 22:26:39 följande:
    Båda är under 10 år.Det är c en timme bilväg dit(har ingen bil)
    Fast om han vill flytta så att det påverkar dig så mycket så får han köra dem fram och tillbaka så att du kan fortsätta ha dem vv. Annars får han stanna kvar där han är helt enkelt.
Svar på tråden Pappan trivs inte i området