• Anonym (Leksak)

    Tjejer behöver tips på leksaker till min tjej

    Hej min tjej vill att ja ska köpa nå sexleksaker till henne så behöver tips från er vilka som e bra.

    Inge anal har kollat på womanizer som klitors stimulator va mer finns de ? Dildo ?

  • Svar på tråden Tjejer behöver tips på leksaker till min tjej
  • BBWLady

    Jag skulle rekommendera en glasdildo. Det är absolut min bästa dildo. Det här är min favorit: www.sexleksakeroutlet.se/collections/icicles-sexleksaker-av-glas/products/icicles-no-18---hand-blown-massager

    Eller en rabbitstav om hon gillar klitorisstimulans också. Med denna får hon både skön klittmasage samt når G-punkten:

    www.sinful.se/fifty-shades-of-grey-greedy-girl-rechargeable-g-spot-rabbit-vibrator

    Jag har båda och de är de mest använda i min samling :)


  • Anonym (Leksak)

    Vet att hon vill ha en vanlig stav som är skön

  • Anders 386
    Anonym (Leksak) skrev 2016-09-26 16:07:35 följande:

    Dåligt me tips


    Du får kanske forska lite mer vad hon är ute efter.  Det är så olika vad kvinnor njuter av. Jag har försökt hemma med diverse vibrerande prylar - men det har inte blivit nån hit... Det blir bara "pirrigt" och irriterande efter en stund.

    Den bästa leksaken som ofta kommer till användning hemma är en glassdildo. Grymt bra glid och kan med fördel värmas i varmvatten innan. Går iofs att kyla också om nån skulle vilja. Lite böjd också för att komma år g-punkten.

    Men den där "Womenizer" ser ju lite intressant ut?
  • Celines Essence

    Magic Wand. Gärna nätdriven.

    Ger starka och djupa vibrationer. Kan köras på långsammare hastighet än billiga, som bara blir bedövande surr.

    Börja kör med wanden en bit från klitoris. Vibrationerna sprider sig i underlivet. Närma dig klitoris i hennes takt.


    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Celines Essence

    Om ni inte redan använder glidmedel så rekommenderar jag det starkt.


    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Celines Essence
    Anonym (Leksak) skrev 2016-09-26 09:23:04 följande:

    Vet att hon vill ha en vanlig stav som är skön


    Okej. Välj en som inte har smalare hals utan är jämntjock.

    Jag har gjort misstaget att köpa en penetrerande vibrator som är lite större längst upp(in), för att sedan avsmalna lite, men när jag har den inne i fittan tycker jag att det bara känns dåligt att det inte är lika grov vid mynningen. Det blir konstigt när man kör den ut och in.
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • nonames987

    En så kallad rabbit tycker jag är absolut bäst, så det är mitt tips! Tycker att den här är super bra, blir både väldigt stark och är super tyst!

    Har även en så kallad wand när man vill ha riktigt starka vibrationer, denna är toppen för den är så mycket smidigare än alla dem andra som i mitt tycke är lite stora och klumpiga.

    Lycka till med letandet!

  • Anonym (Memman)

    Womanizer är fantastisk och jag har fortfarande inte hört eller läst någonstans att någon tycker att den är dålig. Problemet är att den kostar ganska mycket. Det finns även en annan billigare variant som heter Satisfyer som verkar vara ungefär samma teknik. Finns här:

    www.oliverocheva.se/produkt/satisfyer-pro-2/

  • HasseA
    Anonym (Leksak) skrev 2016-09-26 09:02:43 följande:

    Hej min tjej vill att ja ska köpa nå sexleksaker till henne så behöver tips från er vilka som e bra.

    Inge anal har kollat på womanizer som klitors stimulator va mer finns de ? Dildo ?


    Är tanken i första hand att det är något hon ska ha när hon är ensam, eller är tanken att du ska använda den på henne?

    Ditt sätt att fråga "vad mer finns det - dildo?" antyder att du inte ens tittat runt lite på någon leksakssida. Ja, det finns dildos. Massor. Korta, långa, smala, breda, med o utan vibrationer, osv. Du måste nog veta något mer om vad ni är ute efter för att man ska kunna råda så värst bra. Kommer hon lätt, eller har hon svårt att komma. Gillar hon vibrationer över huvud taget? Osv.

    Verkligen generellt håller jag med om en Magic Wand - men igen, det är ju så beroende på vad hon gillar.  
Svar på tråden Tjejer behöver tips på leksaker till min tjej