• Anonym (hasti­g inbrom­sning)
    Äldre 28 Sep 16:51
    2561 visningar
    5 svar
    5
    2561

    när det bara kommer lite sperma?

    Hur ser ni kvinnor på män som bara kommer lite grann? Alltså inget kraftfullt sprut utan att det bara sipprar och rinner ut lite sperma? Upplever ni det som omanligt och mesigt? Känner ni att han kanske inte njöt tillräckligt? Eller tycker ni att det bara är praktiskt iom att det inte blir en massa kladd?

  • Svar på tråden när det bara kommer lite sperma?
  • Anonym (R)
    Äldre 28 Sep 16:55
    #1

    Jag kunde inte bry mig mindre om hur mycket sperma som kommer. Det jag gillar med mannens orgasm (utöver hans njutning) är när jag känner hur han pulserar i mig. Mmmm. :)

  • Anonym (m)
    Äldre 28 Sep 16:58
    #2

    Jag känner mig nog ganska osexig, iallafall om jag vet att killen KAN spruta mycket.

  • fae
    Äldre 28 Sep 17:00
    #3

    Well, ju mer desto bättre, här gillas kladd, men mängden sperma i ett sprut står ju inte i relation till njutning vilket ju är det viktiga i det sammanhanget. I övrigt vet väl de flesta att mängden i spruten kan variera.

  • BBWLad­y
    Äldre 29 Sep 08:03
    #4

    Oviktigt för mig. Det viktiga är att utlösningen är skön för mannen, och jag tror väl knappast det hänger ihop med mängden sperma? Jag är ju inte man så jag vet ju inte exakt.


  • Anonym (Kille­)
    Äldre 29 Sep 08:08
    #5
    Anonym (m) skrev 2016-09-28 16:58:24 följande:

    Jag känner mig nog ganska osexig, iallafall om jag vet att killen KAN spruta mycket.


    Det är inte mycket mannen kan göra något åt, ja kanske inte runka i nära anslutning till sexet kan vara en idé om han vill ha större sats. Men annars hur mkt som kommer går inte styra. Du ska inte känna dig osexig av den anledningen.
Svar på tråden när det bara kommer lite sperma?