• Qwerty32

    Regnskydd till britax smile 2 tips!

    Hej! Någon som har en britax smile 2 som kan tipsa om ett regnskydd som passar för liggdelen?

  • Svar på tråden Regnskydd till britax smile 2 tips!
  • LillyE

    Jag fick regnskydd till min liggdel när jag köpte vagnen. Kolla Annas babyshop. Dem har till sittdel. Å även om dem inte har till liggdel i shoppen så skriv i chatten å fråga efter dem! Då man får dem på köpet till vagnen måste de ju finnas på lagret iaf :)!

  • Qwerty32

    Okej tack för tipset! :) har försökt leta överallt men hittar ingenstans till liggdel bara för sittdelen. Var regnskyddet av britax eller något annat märke?

  • LillyE
    Qwerty32 skrev 2016-09-30 16:13:39 följande:

    Okej tack för tipset! :) har försökt leta överallt men hittar ingenstans till liggdel bara för sittdelen. Var regnskyddet av britax eller något annat märke?


    Står ingenting på regnskyddet.. Fick de som sagt till när jag köpte vagnen. Men jag hade skrivit å frågat på Annas babyshop tyckte dem va väldigt hjälpsamma när vi skulle köpa vagnen :)!
  • Susks

    Beställde min vagn från lekmer och då ingick regnskydd till liggdel. Kolla om dom säljs separat.

  • Qwerty32

    Tack för svar! Fick dock också ett regnskydd till liggdelen när vi fick vagnen i veckan :) verkar standard att man får med. Dock utan att det står att man får det, så lite förvirrande:)

  • Summerchild

    Hade velat väcka tråden ...för det var inte hjälpsamt för mig.... vad för märke passar åt smile 2 liggdel...tulsa regnskydd?

  • Summerchild
    Qwerty32 skrev 2016-09-29 11:18:17 följande:

    Hej! Någon som har en britax smile 2 som kan tipsa om ett regnskydd som passar för liggdelen?


    Hur gick det för dig ? Hittade du nåt bra? Vadå isf? Tack snälla :(
  • Qwerty32
    Summerchild skrev 2017-05-30 02:01:55 följande:

    Hur gick det för dig ? Hittade du nåt bra? Vadå isf? Tack snälla :(


    Hejsan! Jag behövde aldrig använda något regnskydd till liggdelen :) gick bra utan! Så mitt svar hjälper tyvärr inte dig alls:/ hoppas du hittar nåt som passar.
  • Summerchild
    Qwerty32 skrev 2017-06-10 00:25:38 följande:

    Hejsan! Jag behövde aldrig använda något regnskydd till liggdelen :) gick bra utan! Så mitt svar hjälper tyvärr inte dig alls:/ hoppas du hittar nåt som passar.


    Jaha du körde utan... trodde att man förstörde vagnen då men det kanske man inte gör
  • Qwerty32
    Summerchild skrev 2017-06-10 01:12:25 följande:

    Jaha du körde utan... trodde att man förstörde vagnen då men det kanske man inte gör


    Har inte haft något regn sen bebisen föddes! :)
Svar på tråden Regnskydd till britax smile 2 tips!