• PallePeach

    Saker vi saknar på den svenska marknaden

    Jag undrar vad ni föräldrar saknar/ har letat mycket efter på den svenska marknaden vad gäller produkter för barn/föräldrar?

    Jag själv är en youtube nörd som skulle vilja köpa saker jag sett andra använda mycket, typ sjyssta skötväskor från tex Timi & Leslie, alla de små väskorna från Ju-ju-be, waterwipes osv...

    Vad skulle ni vilja kunna köpa?

  • Svar på tråden Saker vi saknar på den svenska marknaden
  • Carambolan

    Det är en slående brist på Dinosaurietåget-merchandise tycker jag. Min treåring hade velat ha det på allt. Själv tycker jag att det är rätt skönt att han fastnat för ett barnprogram som inte är så extremkommersialiserat ;)

  • MrsMia

    Jag hade velat kunna köpa italiensk burkmat till mina då de var små Små läckerheter...

  • Monkii
    Tow2Mater skrev 2016-10-04 03:23:45 följande:

    teething gel


    Teething gel har jag testat och tyckte det var skräp. Hopplöst att få dit och ingen verkan.

    ts, varför water wipes?
  • MrsSullivan

    Hej, TS här. Kunde ej logga in på mitt konto, så fick ta ett annat.

    Tack för era svar!

    Waterwipes vill jag ha eftersom jag bara använder tvättlappar som jag blöter till min son, och det hade varit skönt med ett alternativ som man lätt kan ta med sig när man är på språng. :)

  • 5by5

    Superhjältar/star wars kläder till tjejer. Särskilt badkläder och underkläder då dessa inte är unisex på samma sett som andra kläder.
    Mina dötttrar vill inte ha kalsonger så klart!

  • MrsSullivan

    5by5, kolla in Etsy.com! Jag sökte på "Star wars for girls", och flera klädesplagg kom upp. Nu är ju inte Etsy "den svenska marknaden", men ändå. Bara ett litet tips. :)

    Tack för svaret.

Svar på tråden Saker vi saknar på den svenska marknaden