• kkboy97

    Unga killar äldre kvinnor?

    Tjena, är en 18årig kille som alltid har haft ett sug gentemot kvinnor som är äldre än mig, sk MILFs ;) Har dock tyvärr aldrig fått chansen att testa på detta ännu, hoppas på snart :)

    Hur känner ni tjejer som är 35-40+ att ha en enbart sexuell relation med någon i min ålder exempelvis?
    Berätta gärna om era egna erfarenheter, och skulle ni göra om det?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-10-04 14:01
    Behöver inte enbart vara 35-40. Men talar om fall där ålderskillnaden har vart ganska stor.

  • Svar på tråden Unga killar äldre kvinnor?
  • Anonym (35+)
    anonymäz skrev 2016-10-04 13:59:24 följande:

    Äckligt. 


    Allt som sker frivilligt mellan vuxna individer är okej. Elakt att ha en massa åsikter om andras sexliv. Du skulle knappast uppskatta om jag öppet tyckte att någon aspekt av ditt sexliv var äckligt. Man behöver liksom inte alltid säga vad man tänker.
  • Anonym (35+)

    Nej. Jag tänder själv inte på unga killar. Men vet att det finns en massa äldre kvinnor som gör det. Så du kan säkert hitta dig en milf om du anstränger dig lite. Sök online och ragga irl är mitt råd. Lycka till :)

  • Farfallos

    Det finns naturligtvis kvinnor som gillar unga pojkar, och jag hade två äventyr i min ungdom med tjejer som var ca 15 år äldre. Men det är ovanligt att äldre tjejer finner en ung kille sexig. Du måste ha en grym självkänsla och utstråla erfaren, trygg och beslutsam på ett sätt som få killar under 20 kan.

  • Anonym (Johan)
    kkboy97 skrev 2016-10-04 13:58:07 följande:
    Tjena, är en 18årig kille som alltid har haft ett sug gentemot kvinnor som är äldre än mig, sk MILFs ;) Har dock tyvärr aldrig fått chansen att testa på detta ännu, hoppas på snart :)

    Hur känner ni tjejer som är 35-40+ att ha en enbart sexuell relation med någon i min ålder exempelvis?
    Berätta gärna om era egna erfarenheter, och skulle ni göra om det?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-10-04 14:01
    Behöver inte enbart vara 35-40. Men talar om fall där ålderskillnaden har vart ganska stor.
    Jag är lika gammal som dig och jag har också fantasier om äldre kvinnor, speciellt en kvinna som jag haft fantasier om och runkobjekt sedan jag var 14  för hon är så grymt vacker hade jag sex med för två veckor sedan, en upplevelse för livet.
  • Anonym (38)

    Jag är själv en kvinna som attraheras av yngre män, men jag är i dagsläget upptagen och har en seriös relation med en mycket yngre man. Det här med uteslutande sexuella relationer är ju inte riktigt min grej, men kanske om jag vore singel...

    För min del hade det inte krävts en oerhört självsäker ung man, för delvis dras jag till yngre för att de helt enkelt inte är sådana.

  • Kulan67

    Är 17 och har länge varit sugen på än äldre kvinna (ca 30-45) skulle inte skada om någon hörde av sig????

  • Kulan67

    Är 17 och har länge varit sugen på än äldre kvinna (ca 30-45) skulle inte skada om någon hörde av sig????

  • Anonym (Paff)
    Anonym (38) skrev 2016-10-04 17:35:04 följande:

    Jag är själv en kvinna som attraheras av yngre män, men jag är i dagsläget upptagen och har en seriös relation med en mycket yngre man. Det här med uteslutande sexuella relationer är ju inte riktigt min grej, men kanske om jag vore singel...

    För min del hade det inte krävts en oerhört självsäker ung man, för delvis dras jag till yngre för att de helt enkelt inte är sådana.


    Det trodde jag inte att det fanns attraktion för yngre 
  • Liza86
    Anonym (Paff) skrev 2018-06-16 00:28:43 följande:
    Det trodde jag inte att det fanns attraktion för yngre 
    Varför trodde du inte det? Generellt antagande eller?
Svar på tråden Unga killar äldre kvinnor?