• hejhej98766789

    Killar.. Är det pinsamt att handla tamponger?

    Hej.
    Jag har haft två längre seriösa förhållanden i mitt liv. Den första var 25 år och han tyckte att det var "pinsamt" att handla tamponger till mig, den nuvarande är 35 år och tycker också det är "pinsamt"...

    Så killar, skulle ni kunna handla tamponger till er käraste? Har ni gjort det?

    Tjejer, har er pojkvän handlat tamponger åt er?

  • Svar på tråden Killar.. Är det pinsamt att handla tamponger?
  • Arenaman

    Nej varför är det pinsamt?
    Jag har köpt tamponger till mina tjejer.

    Ingen kommer ju att tro att det är han själv som kommer att använda dem. Du kan locka med att alla kommer ju förstå att du har en tjej :)

  • Themis

    Vuxna män klarar absolut av att handla tamponger, fjortisar gör det nog inte.

    Du får väl titta ner längs näsan på din kille och fråga honom vilken sort han tror att han är...


    Silence is golden. Duct tape is silver. /unknown
  • Aikido

    Nej inget pinsamt allt. Ska jag köpa tamponger till min älskling tar jag på mig det finaste jag har, beger mig med stolta steg till butiken och söker upp det mest paranta butiksbiträdet jag kan hitta och deklarerar med hög och tydlig röst vad jag söker. "Jag vill ha det bästa butiken har att erbjuda ur ert tampongsortiment. Jag vill ha tampongernas Rolls Roys. Jag vill ha en produkt med uppsugningsförmåga nog att ta hand om en slaktad oxe. Jag vill ha det som Råd & Rön valt som århundradets bästa tampong. Jag vill ha en produkt som är estetiskt tilltalande och doftar gott både före och efter användandet. Jag vill ha en miljöcertifierad produkt, barnsäker, CE-märkt och garanterat fri från könssjukdomar."

    Ja vid det här laget brukar butikschefen ha hunnit tillkalla polis för att låta avhysa mig men jag låter mig inte stoppas i min jakt på det bästa till min älskling. 

  • Themis
    Aikido skrev 2016-10-04 22:21:28 följande:

    Nej inget pinsamt allt. Ska jag köpa tamponger till min älskling tar jag på mig det finaste jag har, beger mig med stolta steg till butiken och söker upp det mest paranta butiksbiträdet jag kan hitta och deklarerar med hög och tydlig röst vad jag söker. "Jag vill ha det bästa butiken har att erbjuda ur ert tampongsortiment. Jag vill ha tampongernas Rolls Roys. Jag vill ha en produkt med uppsugningsförmåga nog att ta hand om en slaktad oxe. Jag vill ha det som Råd & Rön valt som århundradets bästa tampong. Jag vill ha en produkt som är estetiskt tilltalande och doftar gott både före och efter användandet. Jag vill ha en miljöcertifierad produkt, barnsäker, CE-märkt och garanterat fri från könssjukdomar."

    Ja vid det här laget brukar butikschefen ha hunnit tillkalla polis för att låta avhysa mig men jag låter mig inte stoppas i min jakt på det bästa till min älskling. 


    Silence is golden. Duct tape is silver. /unknown
  • Anonym (Man)

    Nej, det är inte pinsamt.

    ICA sålde, av någon anledning, leksakshandbojor i metall en gång i tiden och då passade jag på att köpa ett par. Tjejen i kassan tittade på handbojorna, tittade på mig, tittade på handbojorna, fattade och rodnade jättemycket. Så det tyckte nog i alla fall hon var pinsamt.

    Men tamponger? Nej.

  • Anonym (:))
    Aikido skrev 2016-10-04 22:21:28 följande:
    Nej inget pinsamt allt. Ska jag köpa tamponger till min älskling tar jag på mig det finaste jag har, beger mig med stolta steg till butiken och söker upp det mest paranta butiksbiträdet jag kan hitta och deklarerar med hög och tydlig röst vad jag söker. "Jag vill ha det bästa butiken har att erbjuda ur ert tampongsortiment. Jag vill ha tampongernas Rolls Roys. Jag vill ha en produkt med uppsugningsförmåga nog att ta hand om en slaktad oxe. Jag vill ha det som Råd & Rön valt som århundradets bästa tampong. Jag vill ha en produkt som är estetiskt tilltalande och doftar gott både före och efter användandet. Jag vill ha en miljöcertifierad produkt, barnsäker, CE-märkt och garanterat fri från könssjukdomar."

    Ja vid det här laget brukar butikschefen ha hunnit tillkalla polis för att låta avhysa mig men jag låter mig inte stoppas i min jakt på det bästa till min älskling. 
    Det låter som att det är så det skulle gå till när du är ute och handlar.
  • Aikido
    Anonym (:)) skrev 2016-10-04 22:32:34 följande:
    Det låter som att det är så det skulle gå till när du är ute och handlar.
    Du vet alltså vem jag är?
  • Anonym (:))
    Aikido skrev 2016-10-04 22:34:32 följande:
    Du vet alltså vem jag är?
    kanske känner igen typen :D
  • Emma.J.J

    Min kille gör det, men han tycker baa det är pinsamt om han kanske möter sina polare!

    Då han är 20 år och jag 15.. (:

  • Anonym (Kille)

    Jag skäms sällan. Jag skulle dock skämmas om jag köpte vuxenblöjer, extra små kondomer, damskor i storlet 45 eller liknande... Men tamponger? Nej knappast. Inte ett dugg pinsamt överhuvudtaget. Pinsamt att jag nästan alltid lyckas handla fel sort/storlek dock...

Svar på tråden Killar.. Är det pinsamt att handla tamponger?