• AnnaMichelle

    Lägg upp era ultraljudsbilder så gissar vi kön! :)



    Jag är gravid i vecka 19 men gjorde KUB-ultraljud i vecka 13. Jag har rutinultraljud den 18/10 och det vore roligt att se vad alla tror att det gömmer sig för någon där inne. Jag har en stark känsla för det ena könet - gissa gärna och så återkommer jag om vi får besked den 18/10! :D Lägg gärna upp era bilder också så kan andra gissa i denna tråd, alternativt så berättar ni vad ni väntar :)
  • Svar på tråden Lägg upp era ultraljudsbilder så gissar vi kön! :)
  • Mallemamma

    Jag gissar på flicka TS :) rent spontan känsla.

    Här är bild på min bebbe på kub i vecka 12.

    Får förmodligen reda på kön på RUL 3 november.

  • AnnaMichelle

    Du baserar det inte på huvudform eller nub-teorin? :) Så spännande att gissa tycker jag! Jag tror din är en flicka utifrån nuben - om det är den jag ser. Vad tror du att du får?

  • Mallemamma

    Din har ju en liten som skulle kunna vara nubben på första bilden och då ser det ut som en tjej tycker jag :) skallteorin har jag inte riktigt förstått hur den fungerar

    Jag har en son sen innan, och mår lika illa nu (om inte lite värre) så har svårt att föreställa mig något annat, men hoppas på flicka för att få en av varje :) (såklart spelar ingen roll men alla har vi nog en liten önskan åt något håll)

  • AnnaMichelle

    Ja okej, spännande att flera gissar olika. De flesta har hittills tyckt att nuben ser ut som en pojke men skallen som en tjej, men på tisdag för jag veta :D

    Jag förstår dig definitivt, inget fel med det! berätta hur det gick här sen!

  • Lillium

    Grattis till era små!

    Någon som vill gissa på min bild? Vet inte var nubben är eller om den ens syns? Den är tagen 12+0.

Svar på tråden Lägg upp era ultraljudsbilder så gissar vi kön! :)