• vickan5st

    Ökad hunger

    Någon mer som blivit mer hungrig och sugen på allt sista trimestern- Jag har gått 26 v och vill äta allt möjligt.

  • Svar på tråden Ökad hunger
  • Fia 28

    Sista trimestern börjar först v 29. Men jag har märkt att jag börjat bli mera hungrig nu i v 24. 

  • Ivana1988

    yess... I v27 nu... hade Inga cravings eller så tills vecka 23 kanske.. nu är jag sugen på allt och hungrig ganska ofta.... kl 11 på kvällen käkar jag innan jag ska sova.. inget konstigt haha

  • fjanten

    Jag är i vecka 25 och har sedan typ två veckor tillbaka varit KONSTANT hungrig. Känner inte alls igen detta då jag mådde illa från början till slut under förra graviditeten; inte mycket till aptit då. Nu är det istället tvärtom. Är sugen på allt!

  • vickan5st
    Fia 28 skrev 2016-10-19 10:41:16 följande:

    Sista trimestern börjar först v 29. Men jag har märkt att jag börjat bli mera hungrig nu i v 24. 


    Det vet jag och skrev inte att JAG var där än. Tänk vad det ska märkas ord.
  • Fia 28
    vickan5st skrev 2016-10-20 09:18:02 följande:
    Det vet jag och skrev inte att JAG var där än. Tänk vad det ska märkas ord.
    Det är ju inte så konstigt att man blir extra hungrig sen i sista trimestern då bebisen ska dubbla sin vikt på typ 8 veckor. 
    Jag har iaf märkt en ökad hunger redan i v 24 och det märks även på storleken på magen, men konstigt nog inte på vågen. 
Svar på tråden Ökad hunger