• Äldre 18 Oct 23:18
    1141 visningar
    2 svar
    2
    1141

    otrolig! nån som har haft likadant?

    hej! behöver lite hjälp. ursäkta om de låter äckligt..i söndags när jag va på toa så när jag torka mig så kom de massor flytningar, väldigt tjocka lite genomskinlig, men ändå mer åt de vita hållet med lite ljusbrunt i, kom inget mer efter de toabesök ett. har aldrig haft så förut. har fått brunt bara när sista mensen kommit ut eller samma dag som mensen kommit. fast då har de varit blod/brunt. jag tänkte att mensen va g, men icke. har haft lite känningar långt ner i magen till o från. och nu har jag fortfarande väldigt mycket flytningar, väldigt tjocka o kletiga liksom. lite tråkigt. men du är de mer vit än genomskinligt. vad kan de va? ägglossning? mens? har inte haft mens sen i slutet på april. eller är de nåt annat som spökar? har läst lite om då kom de upp livmoderhalscancer cancer, om man får bruna flytningar. nu har jag ju inte helt bruna. utan de va liksom lite brunt i..

  • Svar på tråden otrolig! nån som har haft likadant?
  • Äldre 19 Oct 18:41
    #1

    ingen?

  • Äldre 19 Oct 19:02
    #2

    Gå till gyn och kolla upp! I och med att du har så oregelbunden mens är det svårt att säga. Men ägglossningssekret är genomskinligt och segt. Man kan ha vita flytningar andra delar av cykeln också.

Svar på tråden otrolig! nån som har haft likadant?