• Carl9293

    Oerhört upphetsande

    Har träffat en ny härlig älskarinna, där vi på ett härligt sätt utforskar vår sexualitet. Jag är en dominant man på 50+ och min älskarinna är en undergiven kvinna i vårt rollspel.

    En härlig händelse som jag vill dela av mig med och samtidigt få lite fler tips från kreativa på FL. För några veckor sedan bestämde vi träff i storstan... jag är där ofta i jobbet och min vän brukar komma dit ofta när jag är där.

    Jag mötte min vän vid T-bane stationen nära hotellet, hon kom där emot mig i sin klänning och snygga stövlar, business klädd. Jag kände hur det direkt hur det pirrade till i ljumskarna... Några veckor tidigare hade vi kommunicerat om olika härliga sexhjälpmedel. Sa att min fantasi var att vi hade en vibrator som kunde fjärrstyras. Hon hade nu köpt en sådan, den hade en vibrator som man kunde föra in i skötet och en kontroll till mig som hade en räckvidd på 12 m. Jag visste att ikväll skulle vi prova den när vi skulle ut och äta. Hon skulle ha den i dig hela middagen och jag hade makten med kontrollen där jag kunde styra intensiteten.... Vi skulle gå på en av de finare restaurangerna i stan, uppklädda och se ut som vi hade en representations middag....

    Om någon är intresserad av fortsättningen så säg till alternativt komma med fler kreativa förslag som vi kan prova...

    P.s Vi ska prova swingers klubb om någon vecka


    Man lever bara en gång
  • Svar på tråden Oerhört upphetsande
  • Anonym (Babs)

    Låter ju trevligt. Bara båda gillar hela situationen är det kul. Swingers vet jag dock inte om jag skulle vilja testa, har ni tänkt på gränserna o ev svartsjuka...

  • Carl9293

    Allt bygger på kommunikation och att båda går igång på det...

    Dominans/Ug är inte en teknik utan ett samspel med roller som tänder båda...

    Vi har pratat mkt vad vi accepterar och svartsjuka... också om regler... För oss är det skillnad på att ha sex och älska... Tex att vi inte vill att någon av oss ska kyssa någon annan...

    Varför skulle du inte vilja testa...ärligt nyfiken?

  • Anonym (Babs)

    Varför inte? Frågar istället varför? Om den jag älskar ger mig allt jag behöver o känner jag inte saknar nåt....why? Känner inte jag skulle vilja se min partner med nån annan helt enkelt. Att inte kyssas? Det e väl den "minsta" handlingen, därifrån allt börjar liksom...låter svårt att swinga om man inte får kyssa nån annan...

  • Carl9293

    Svårt att säga emot...ler. Har man allt så behöver man inget mer..logiskt.. Men om man vill testa sina fantasier och utmana sina gränser för att uppnå ännu högre njutning...

    Har du några sex fantasier? Om, isf bjud på en..ler

  • Anonym (Babs)

    Jo det har väl alla, vissa erkända o vissa mer i dunkel. Min har redan inträffat o nu är jag vara nöjd o glad, typ. Har lääänge fantiserat om sex med en annan kvinna. Nu skild o har ett förh med en kvinna sedan ett halvt år tillbaks, vi är hur lyckliga som helst, känner det här bara är för bra för att vara sant. Båda 40+, hade aldrig trott det skulle vara såhär vackert. MEN molnet finns ju där förstås, detta får aldrig komma ut i vår lilla stad, så vet inte hur länge man orkar leva hemliga.

  • Carl9293

    Vad härligt ... vad glad jag blir för din/er skull... Njut, du har verkligen utmanat och levt ut dina fantasier.. Du har all min respekt. Gillar modiga kvinnor som törs leva ut till 100%...

    En annan av mina fantasier är en trekant med två kvinnor... har upplevt det två ggr i min ungdom... vill uppleva det igen... se två kvinnor som gör det skönt för varandra... Ja, jag vet inget unikt bl.a. män..ler.. men jag tror det är en skillnad i att jag vill se och uppleva inte bara "knulla" med två kvinnor samtidigt

Svar på tråden Oerhört upphetsande