• Svar på tråden Är alla män grymt bra på att slicka?
  • Anonym (What?)

    Långt ifrån.

    Väldigt få ska jag nog säga

  • Anonym (What?)

    Blev du inte tillfredställt med svar i din andra tråd?

  • Mmy3
    Anonym (What?) skrev 2016-10-26 10:15:44 följande:

    Blev du inte tillfredställt med svar i din andra tråd?


    Vilken andra tråd?

    Det var en som hävdade att alla män är grymma på att slicka i en annan tråd och jag undrade om det är sant. Kommer tyvärr inte ihåg vilken tråd det var
  • MrFlex

    Det finns inget universellt sätt att slicka fitta så att det passar ALLA kvinnor. Som van fittslickare kan jag informera om att det kan skilja en hel del på vad olika kvinnor tycker är "grymt bra". Allt som krävs är en man som gillar att slicka och att tjejen talar om (eller visar på annat sätt) hur hon vill ha det. Mannen måste så klart vara mottaglig för information också...

  • Anders 386
    Mmy3 skrev 2016-10-26 10:32:20 följande:
    Vilken andra tråd?

    Det var en som hävdade att alla män är grymma på att slicka i en annan tråd och jag undrade om det är sant. Kommer tyvärr inte ihåg vilken tråd det var
    Det var jag som trodde att nästan alla var bra på det - men det kanske var fel? Jag har fått det intrycket på FL att dom flesta män iaf tror sig vara bra på det? Men man kan få fel intryck. De män som är dåliga på det kanske inte vet om det?
    Som allt annat inom sex handlar det ju mycket om vad man själv tycker om - tycker man om att slicka så borde man ju vara ganska bra på det. Eller så har man en partner som är dålig på att ge respons.


  • Anders 386
    MrFlex skrev 2016-10-26 10:55:34 följande:

    Det finns inget universellt sätt att slicka fitta så att det passar ALLA kvinnor. Som van fittslickare kan jag informera om att det kan skilja en hel del på vad olika kvinnor tycker är "grymt bra". Allt som krävs är en man som gillar att slicka och att tjejen talar om (eller visar på annat sätt) hur hon vill ha det. Mannen måste så klart vara mottaglig för information också...


    Helt rätt. Ingen kan ta för givet att man kan få alla kvinnor att njuta eftersom kvinnor vill ha det på olika sätt. I mitt väldigt långvariga förhållande har det också utvecklats med åren. När min partner var ung fick man ta det försiktigt för att hon var väldigt känslig - nu när hon är äldre får man lägga på betydligt mera kraft. Numera kan man fortsätta slicka efter orgasmen - det var helt otänkbart förr.
  • Fjäril kär

    Nej. Helt enkelt för att alla män inte vill slicka och alla kvinnor vill inte bli slickade heller trots en kunnig man.

    Men det är ju en klar definitionsfråga också ...

    En kvinna tyckte min man var kass på oralsex men oj så fel hon hade..... Enligt MIG då... Jag har garanterat dissat nån kass slickare men som skickat andra kvinnor till himmelen..

    Så allt är relativt..

    Och dom män som inte vill alls vet vi ju inget om...

  • Gaskarl
    Fjäril kär skrev 2016-10-26 11:32:43 följande:

    Nej. Helt enkelt för att alla män inte vill slicka och alla kvinnor vill inte bli slickade heller trots en kunnig man.

    Men det är ju en klar definitionsfråga också ...

    En kvinna tyckte min man var kass på oralsex men oj så fel hon hade..... Enligt MIG då... Jag har garanterat dissat nån kass slickare men som skickat andra kvinnor till himmelen..

    Så allt är relativt..

    Och dom män som inte vill alls vet vi ju inget om...


    Tror du att en man som inte vill slicka egentligen, gör ett bra jobb... Älskar man det är man nog mer hängiven.
Svar på tråden Är alla män grymt bra på att slicka?