• Anonym (Adam)

    Frisören

    Har en fundering. Angående frisörer.

    Har de hänt att du som är kund

    Tjej eller kille har funderat på

    Om. När det är dags att betala

    Om du skulle föreslå att betala i natura denna gången.

    Och har de hänt dig som frisör

    Har du fått frågan. Eller har du tänkt sekunderna innan kunden betalar. Tänk om hon/han skulle betala i natura.

  • Svar på tråden Frisören
  • Lahall
    Fia 28 skrev 2016-10-26 14:36:25 följande:

    Nej, 45-åriga tanter är inget jag tänder på. 


    Du kan få klippa mig
  • Anonym (Samson)

    Jag fantiserar alltid om min frisörska när hon klipper mig

  • Anonym (Adam)

    Varför är man sjuk i huvudet. För att man undrar.

    Så du menar att servdu en sjukt snygg tjej/kille.

    På stan eller i en butik. Har tanken aldrig slagit dig.

    Tänk att ha bara gå hem och ha sex nu på en gång. Och aldrig mera ses.

    Eller i skogen/bilen.

    De måste finnas tjejer som också tänker så på stan.

    Men grejen blir ju aldrig verklig. För om du skulle fråga tjejen/killen på stan. Då är du ju störd. För att till 99,9 får du ett nej.

    Men tanken är lite kul

  • Rikard

    Tänker ofta på att ha sex med min frisör. Det har också hänt flera gånger. Fast så är det ju min fru som klipper mig sedan mer än tjugo år tillbaka.

  • Haskel

    Det har aldrig hänt.
    Men däremot har jag varit med om en frisör som sannolikt inte skulle haft något emot det.
    En väldigt storbystad frisör som gjorde all för att "limma" på mig. Hon stod hela tiden så hon kunde trycka sina bröst mot mina axlar och rygg. Till och med när hon skulle klippa bak/uppe på huvudet, ställde hon sig framför och böjde ner mitt ansikte i hennes urringning.
    Hon var för övrigt enormt flirtig i sitt sätt.

  • Anonym (Sören)
    Haskel skrev 2016-10-27 12:14:37 följande:

    Det har aldrig hänt.
    Men däremot har jag varit med om en frisör som sannolikt inte skulle haft något emot det.
    En väldigt storbystad frisör som gjorde all för att "limma" på mig. Hon stod hela tiden så hon kunde trycka sina bröst mot mina axlar och rygg. Till och med när hon skulle klippa bak/uppe på huvudet, ställde hon sig framför och böjde ner mitt ansikte i hennes urringning.
    Hon var för övrigt enormt flirtig i sitt sätt.


    Den frisérsalongen skulle jag behöva adressen till! I vilken stad ligger den?
  • Anonym (Jobb)
    Fru Darcy skrev 2016-10-26 16:18:02 följande:

    Jag tänker att du är sjuk i huvudet och skulle aldrig vilja ha dig på min salong!


    Arbetar du med det 
  • Anonym (Samson)

    Min frsörska var mycket närgången, dnuddade med brösten mot mig, lade sin hand på mitt lår, smemte min nacke. Efter en stund hittade hon ett läge där hon kunde pressa sin armbåge mot sitt sköte. Jag kunde känne hur våt hon var, hennes fitta. Min kuk stod dom ett spett, bildade ett tält av förklädet. Hennes röst blev mer ansträngd, hin rodnade och jag tror stt hin fickk orgasm. Oerhört upphetsande

Svar på tråden Frisören