• plastkillen

    esska nappar

    esska ska tyvärr t dessa nappar ut ur deras sortiment ???? nån i stockholmsområdet som vet nån butik som fortfarande har sådana kvar??? esska anatomisk latex med ring

  • Svar på tråden esska nappar
  • plastkillen

    dom har slutat med dom flr ett tag sen. hemköp brukar ha tänkte om nån här vet nån butik så man slioper åka till alla och leta ????????

  • elyse
    plastkillen skrev 2016-11-06 14:39:42 följande:

    dom har slutat med dom flr ett tag sen. hemköp brukar ha tänkte om nån här vet nån butik så man slioper åka till alla och leta ????????


    Man kan ju ringa till enskilda butiker. Gör det.
  • plastkillen

    nyfikna72 nä inte så ofta men då dom ska sluta att tillverka dom så går man ju lite panik.... vill ju inte vara utan bästa sorten lixom ????????????

  • Nyfikna72

    Fast vanligtvis slutar ju barn med napp till slut.......men det är klart bunkrar du mycket så kanske de kan ha napp väldigt länge. Har inget minne av att mina barn förbrukade nå många nappar. 2-3 st var kanske men å andra sidan fick de sluta innan ett års dagen också......

  • Mandypanndy

    Nä vad trist när min 7 åring var liten var det bara dom napparna som gick hem hos henne. Och nu försöker vi göra ett syskon och hade då önskat att ha dom napparna.

  • plastkillen

    dom finns troligen i finland. bästa nappen genom tiderna. men man kan ju alltid hoppas på att dom tar upp produktionen igen. för nått år sen så bytte dom matreal i sugdelen och efter de blev dom sig inte lika tycker jag. och barn oan ju inte alltid förklara sig. kan varit de som bidragit till en dalande försäljning åxå :(

Svar på tråden esska nappar