• Anonym (mj)

    Intresserad av en 10 år yngre kille på jobbet

    För ca två månader sedan började det jobba en ung, snygg kille på mitt jobb. Det är väldigt flirtig stämning mellan oss och han är oerhört rolig och charmig! Problemet är bara att han är 19 år och jag är 29.. Känner mig som en kåt kärring som dreglar efter honom. Är det helt sjukt? Jag fattar att det aldrig skulle kunna bli någon långvarigt mellan oss men jag skulle åtminstone vilja ligga med honom. Jag kan verkligen inte sluta fantisera om honom. Jag tänker inte riktigt att det är så stor ålderskillnad mellan oss för han är ganska mogen i sitt sätt att vara. Men han bor liksom fortfarande hemma hos mamma och vet knappt hur man kokar nudlar haha. Jag gillar yngre killar överlag men en tonåring känns kanske lite väl...? Det sjuka är bara att hade det varit en 29-årig kille som var sugen på en 19-årig tjej så skulle ingen bry sig.

  • Svar på tråden Intresserad av en 10 år yngre kille på jobbet
  • Anonym (Kör på)

    Ser inte varför det inte skulle fungera. Försök att söka lite kontakt och se hur han reagerar samt ifall han verkar vara intresserad av att lära känna dig bättre. Nu vet jag visserligen inget om dig men om jag vore i hans skor och en 29 årig kvinna hade frågat mig om jag vill gå ut med henne hade jag absolut tackat ja, om jag inte vore upptagen dvs... :)

  • Anonym (Go girl!)

    Det finns ingenting som säger att det skulle vara fel. En tant? Njae, jag är i samma ålder som dig. Visserligen tänder jag inte på så unga killar själv eftersom att jag har bröder i den åldern. Pust och suck säger jag, haha. När killar i den åldern har flirtat med mig så tycker jag bara att det är jobbigt hahaha. Bara min tanke själv nu Tänk inte på ålderskillnaden, vill du dessutom bara ligga med honom så kör! Det enda kruxet om du nu inte vill mer än det är att han kanske vill. Ni jobbar dessutom på samma arbete så frågan är hur du/ni kan hantera det efteråt om det bara blir ett ons? Hur stämningen på jobbet och sådant blir sen?

  • Anonym (Surprise)

    Jag är helt tokig i en 17 år yngre man på mitt jobb. Jag menar supergalet förälskad och vill ha honom på alla sätt. Vi har också flirtig stämning och gillar varandra. Men 17 år är för stor skillnad. Han är visserligen äldre än du, vilket innebär att jag är... Jag kunde varit hans mamma iaf...

    Kör på, 10 år är inte så mycket!

  • medhjälparen

    Jo, man skulle bry sig om det vore omvänt, äldre kille/yngre tjej.. När det är kolleger man är tänd på så är det bara att glömma. Du kan ha det som sexfantasi.

  • Anonym (18 åring här!)

    Okej jag bara måste dela med mig av min upplevelse...
    Jag är 18 år, fyller tidigt på året. Jag är dessutom ganska "mogen" av mig, 188cm, runt 90 kg då jag gymmar så jag ser faktiskt äldre ut än vad jag är!
    I alla fall! Då jag går gymnasiet så har jag även praktik, och på företaget där så jobbar en kvinna som uppskattningsvis är mellan 25-30 år. 
    Och redan från dag 1 så gick jag nästan runt och dreglade efter henne, dels för att hon var så himla fin och dels för att hon gick runt med urringade tröjor så man kunde se att hon hade skapligt stora bröst...
    Jag tänkte att äsch, hon har nog pojkvän/man och jag som säkert är 10 år äldre kommer aldrig ens få röra henne. 
    Tills vi en dag satt vid samma matbord och pratade lite, så kom vi in på ämnet
    om relationer, hon frågade om jag var singel och jag likaså. 
    Sedan frågade hon mig om jag brukade vara ute och dricka osv, eftersom jag gymmar så hade jag vid det laget inte varit ute och druckit innan och då sa hon (antagligen lite skämtsamt) att: Jo men visst borde du prova på det! Vad sägs om en afterwork på torsdag?
    Självklart svarade jag, fastän jag misstänkte att hon bara skämtade men det gjorde hon inte.
    Så jag och hon stack ensamma iväg till en pub på torsdagen, jag som ändå inte dricker tänkte att en fatöl kan jag väl ta så det gjorde jag. 
    Hon drack en öl, sedan en drink. Sedan en till...
    Sedan kom en fråga jag ALDRIG trodde jag skulle kunna få höra, speciellt inte från henne.
    Ska du med hem till mig?
    Jag trodde bara att sånt hände i filmer men tydligen inte!
    Så vi tog bussen hem till henne, på vägen i bussen så började hon ta på mig så vi satt och hånglade som "småbarn" (Notera: 13 åringar) brukar göra längst bak i bussen haha! 
    När vi kom fram så bara ledde hon mig in till sovrummet och jag var knappt beredd när hon slet av sig tröjan och knäppte upp bh'n... 

    Det var inte riktigt slut än där men kände att det vart lite långt :P

    Jag har varit med 3 tjejer innan och jag bara måste säga att denna tjej var helt klart den bästa! 
    Så följ mitt tips nu och gör det! Du kommer nog förverkliga hans drömmar! 

  • Anonym (Kör på)
    medhjälparen skrev 2016-11-12 08:51:51 följande:

    När det är kolleger man är tänd på så är det bara att glömma. Du kan ha det som sexfantasi.


    Under tiden som jag gick på gymnasiet blev min engelsklärare ihop med min svensklärare. De fick barn ihop innan min student och verkar ha det bra...
  • medhjälparen
    Anonym (Kör på) skrev 2016-11-12 10:37:11 följande:
    Under tiden som jag gick på gymnasiet blev min engelsklärare ihop med min svensklärare. De fick barn ihop innan min student och verkar ha det bra...
    Ja, det händer ju att det funkar. För mig har det inte gjort det.
  • Anonym (mj)
    Anonym (Surprise) skrev 2016-11-12 08:43:44 följande:

    Jag är helt tokig i en 17 år yngre man på mitt jobb. Jag menar supergalet förälskad och vill ha honom på alla sätt. Vi har också flirtig stämning och gillar varandra. Men 17 år är för stor skillnad. Han är visserligen äldre än du, vilket innebär att jag är... Jag kunde varit hans mamma iaf...

    Kör på, 10 år är inte så mycket!


    Det är mysigt att ha någon man gillar lite extra på jobbet, det gör det lite roligare att gå dit. Nä 10 år är inte speciellt mycket, har varit med betydligt äldre män. Men just 19 och 29 är ganska stor skillnad på mognad osv. Det är annat om en kille är 30 och tjejen 40. 
  • Anonym (mj)
    Anonym (18 åring här!) skrev 2016-11-12 09:06:56 följande:

    Okej jag bara måste dela med mig av min upplevelse...


    Hehe vad trevligt... Ja han kanske skulle bli riktigt tänd. Vågar inte föreslå att bara han och jag ska gå ut men vi kommer ha fest med hela avdelningen snart och då hoppas jag att han kommer så att jag får en chans att lägga in en rejäl stöt!
  • Anonym (Xma)

    Förlåt men 19 och 29 är ingenting? Du skriver som om du vore 43 och han 19.

  • Anonym (En till)

    Jag var 39 och han 24 när vi träffades. Varit ihop i 12 år nu. Aldrig haft bättre förhållande innan. Tycker vi båda. Lika kära än :) kör på och lycka till :)

  • Anonym

    Förstår inte vad du tvekar om? En 19-årig kille och en 29-årig tjej är väl en perfect match, utseendemässigt och sexuellt. Kvinnor brukar som regel tända på betydligt yngre killar och vice versa, vare sig det är på en arbetsplats eller någon annanstans, det är helt normalt numera.

  • Anonym (mj)
    Anonym skrev 2016-11-12 17:09:08 följande:

    Förstår inte vad du tvekar om? En 19-årig kille och en 29-årig tjej är väl en perfect match, utseendemässigt och sexuellt. Kvinnor brukar som regel tända på betydligt yngre killar och vice versa, vare sig det är på en arbetsplats eller någon annanstans, det är helt normalt numera.


    Hur är det en perfekt match? Vi är ju i helt olika stadier i livet. Han har inte ens flyttat hemifrån än. Däremot ser han mognare ut och beter sig på ett lite mognare sätt än andra i hans ålder.
  • Anonym
    Anonym (mj) skrev 2016-11-13 17:44:15 följande:
    Hur är det en perfekt match? Vi är ju i helt olika stadier i livet. Han har inte ens flyttat hemifrån än. Däremot ser han mognare ut och beter sig på ett lite mognare sätt än andra i hans ålder.
    Om du läser lite noggrannare så ser du att jag skrev att det matchar utseendemässigt och sexuellt.
  • Anonym (Skäms?)
    Anonym (mj) skrev 2016-11-11 23:53:15 följande:

    Problemet är bara att han är 19 år och jag är 29.. Känner mig som en kåt kärring som dreglar efter honom. Är det helt sjukt?


    Skäms kvinnor Ibland för er attraktion till yngre?
  • Anonym (RickardW)
    Anonym (Skäms?) skrev 2019-09-20 04:10:56 följande:
    Skäms kvinnor Ibland för er attraktion till yngre?
    Det tror jag. Där har vi män en fördel. Vi skäms inte ett dugg. Tycker jag att en tjej är sexig och jag tänker på att spetsa henne, det är så naturen menade att det ska vara. Dumt att krångla till saker Skrattande
  • Giftskåneman

    Innan du tar nästa steg, var säker på att du kan lita på honom, han berättar kanske allt på fikan dagen efter, ett jävla system där du får skit och han blir kung

  • Anonym (A)
    Giftskåneman skrev 2019-09-20 08:43:25 följande:
    Innan du tar nästa steg, var säker på att du kan lita på honom, han berättar kanske allt på fikan dagen efter, ett jävla system där du får skit och han blir kung
    Håller med
  • Anonym (Inte märkt)
    Anonym skrev 2016-11-12 17:09:08 följande:

    Förstår inte vad du tvekar om? En 19-årig kille och en 29-årig tjej är väl en perfect match, utseendemässigt och sexuellt. Kvinnor brukar som regel tända på betydligt yngre killar och vice versa, vare sig det är på en arbetsplats eller någon annanstans, det är helt normalt numera.


    Det har jag inte märkt hör inte till vanligheterna 
Svar på tråden Intresserad av en 10 år yngre kille på jobbet