• Äldre 15 Nov 16:21
    2767 visningar
    3 svar
    3
    2767

    Tryck neråt

    Har sedan igår haft ett enormt tryck ner i underlivet, känns som att jag måste kissa hela tiden och håller jag inte ihop benen känns det typ som att barnet ska ploppa ut. Va inne för koll igår och allt såg bra ut, livmodertappen va 5cm alltså inte påverkad alls och han kunde inte se nåt konstigt. Dom tog även urinprov som inte visade nåt konstigt. Någon som haft samma och gick det över? Är i vecka 26 (25+4). Fjärde barnet men känner inte igen detta.

  • Svar på tråden Tryck neråt
  • Äldre 16 Nov 17:19
    #1

    Ingen som känner igen detta?

  • Äldre 16 Nov 17:26
    #2

    Du har inte Drabbats av framfall då? Vet att det kan kännas sådär dock ingen egen erfarenhet

  • Äldre 26 Nov 17:26
    #3
    Smurf86 skrev 2016-11-15 16:21:48 följande:

    Har sedan igår haft ett enormt tryck ner i underlivet, känns som att jag måste kissa hela tiden och håller jag inte ihop benen känns det typ som att barnet ska ploppa ut. Va inne för koll igår och allt såg bra ut, livmodertappen va 5cm alltså inte påverkad alls och han kunde inte se nåt konstigt. Dom tog även urinprov som inte visade nåt konstigt. Någon som haft samma och gick det över? Är i vecka 26 (25+4). Fjärde barnet men känner inte igen detta.


    jag har ett tryck ner också men jag är bara i vecka 6 så jag känner av de både i mitten och på sidorna lite jobbigt ät de svårt att sova tack vare de också
Svar på tråden Tryck neråt