• Bozlak84

    Vad älskar du att tänka på?

    Hej. En konstig men aldrig tillfrågad fråga tror jag.

    Ja kör taxi o brukar drömma bort mig ofta när jag inte har kund o sitter o väntar nånstans. Ja tänker alltså. men ja drömmer alltid bort till samma platser, händelser bra llr dåliga. De finns två saker ja alltid i slutändan kommer att tänka på. Det är min tonårsperiod i förorten o dess spänning ????. Det andra är väldigt konstigt. Börjar tänka på det som hänt dagen innan o resonerar på allt som hänt o om ja kunde gjort på annat sätt. Låter konstigt men så e de. Ja har precis märkt att ja har varit såhär i kanske 2 år.

    Det är inte att konstigt att jag tänker mycket då ja kör taxi 12 timmar om dan varav hälften av tiden har man Inga kunder så man väntar på nån parkering.

    Men de konstiga att ja BARA tänker på dessa två. Aja. Ja e fett flummad nu. Tänkte passa på att fråga. Annars orkar ja inte starta en tråd llr kommentera nåt.

  • Svar på tråden Vad älskar du att tänka på?
  • Bozlak84

    OCH VILL!! BARA TÄNKA PÅ DE. så fort hjärnan försöker ändra tanken står ja emot den jäveln o drömmer bort till samma plats. Då känner ja nöjd på nåt sätt

  • Zibi

    Det är nog rätt vanligt att folk drömmer sig bort så där. Själv dagdrömmer jag och fabulerar ihop saker. Ibland räddar jag världen från terrorism, ibland är jag chef över ett enorm företag.


    www.billigaknivar.se - ett nytt stort projekt och steg i livet!
Svar på tråden Vad älskar du att tänka på?