• Äldre 16 Nov 17:09
    1890 visningar
    0 svar
    0
    1890

    Jag har sånt hemskt humör

    Hej! Går imorgon in i vecka 26 och mitt humör har vänt totalt.

    I början av graviditeten hade jag problem med humöret men det avtog runt vecka 12 men är nu återigen tillbaka.

    Min stackars man får utstå så mycket. Spelar liksom ingen roll ibland vad han säger eller påpekar så blir jag irriterad, arg och skriker på honom.

    Säger elaka saker, sen försöker jag fly för stunden och går därifrån.

    När jag sen lugnat ner mig så gråter jag i hans famn och ber om ursäkt men känner mig så himla värdelös.

    Han är världens underbaraste och han gör allt, verkligen allt för oss! vi har 2 barn sen innan som är 4 & 6år som såklart (tyvärr) hör allt, men jag förklarar för dom hur det ligger till.

    Har tid hos bm på måndag och hon vet lite hur humöret varit och att det börjat komma tillbaka så jag ska få träffa en kurator, men vissa gånger jag blir såhär hysterisk och elak känner jag att inte tusan hjälper det att prata med en kurator?! Men jag hoppas det!

    Graviditeten var planerad och hon är så välkommen och älskad redan, men jag får så dåligt samvete mot hela familjen när det är såhär.

    Jag älskar honom över allt, jag vill inte att det här ska förstöra mellan oss!

    Någon mer som har sånt här hett humör?

Svar på tråden Jag har sånt hemskt humör