• Anonym (Ricky Gervais)

    Tips på lämplig sexleksak

    Om en vecka skall jag och en kvinnlig bekant äta middag på en restaurang. Hon har fått ett uppdrag som går ut på att hon ska ha något som vibrerar i hennes trosor, som styrs av mig med en trådlös dosa. Ett måste är att den har olika effektsteg.

    Finns det någon som kan rekommendera en sådan sexleksak?

  • Svar på tråden Tips på lämplig sexleksak
  • Anonym (Roxy)

    We Vibe kan styras med fjärrkontroll på nära håll eller från var som helst i världen med en mobilapp.

  • Anonym (Ricky Gervais)

    Tack, skall genast kolla upp!

  • NinjaLinan
    Anonym (Ricky Gervais) skrev 2016-11-16 22:57:14 följande:

    Om en vecka skall jag och en kvinnlig bekant äta middag på en restaurang. Hon har fått ett uppdrag som går ut på att hon ska ha något som vibrerar i hennes trosor, som styrs av mig med en trådlös dosa. Ett måste är att den har olika effektsteg.

    Finns det någon som kan rekommendera en sådan sexleksak?


    Just we vibe är mer för par, under sexakten, kan jag tycka, jag vill inte veta när jag ska bli stimulerad och sitter ngn o pillar på telefonen under måltiden är det extremt distraherande
    Här finns ett trevligt urval: sinamatic.se/produkt-kategori/leksak-med-fjarrkontroll/
  • MrFlex

    Jag har köpt några olika, tex Ohmibod Club Vibe som någon länkar ovan. Problemet har varit att de låter så mycket att det är svårt att smyga. Det krävs en hel del bakgrundsbrus som överröstar. Club vibe är iofs gjord för club-miljö och vibrerar i takt med musiken och då är ju ljudet inget problem. Tveksam till om det fungerar på en restaurang.

  • Anonym (Mick)

    Kolla om det inte fins någon som styrs med en app ?
    Så kan flera på resturangen ladda ner och ha skoj Drömmer

  • Anonym (Gött)

    Gillar er ide och du har turen som harjag en tjej som gillar bus.

    Köpte en stark parvibrator med fjärr på aliexpress för 28usd som vibrerar bra i 90min men för att starta den krävs att även ett långt tryck på även vibratorn för att du sen ska kunna reglera programen från fjärren. Men är det en tyst restaurang kommer den att höras.

    Min nyfikenhet gjorde att jag provade den i min rumpa och jag kan heltklart rekomendera att ni får en va.

Svar på tråden Tips på lämplig sexleksak