• Sollu

    Hjälp

    Hej! Jag och min flickvän träffade för tre års sedan. På den tiden bodde hon med sin man och tre deras barn och jag var sina kompis vi hjälper varandra och gör olika saker tillsammans men de hade en tråkigt förhållande när jag gick hem de började bråka vandra eftersom hon älskade inte honom. Jag kämpar alltid att de blir bättre men det gick inte att bli bättre efter två åra jag blir kär I henne hon också blir kär I mig. Vi kunde inte kontrollera mina känslor jag försöka flytta till annan stad men jag kunde inte hitta lägenhet.Vi har bra förhållande men jag känner mig äckligt stressad och mår dåligt eftersom hennes man var min kompis och jag accepterar inte att leva med tre barn också. Jag försöker att lämna henne men det går inte jag har mycket kärlek med henne min familj accepterar inte att jag leva med henne. Den stroa problemt är hennes man var min kompis han är mycket snäll jag känner mig synd andra problemet är jag accepterar inte att leva med tre barns mamma mina.jag kommer från annat land och det är synd med mina samhället. Vad ska jag göra jag orkar inte längre ge mig råd eller tips MVH Sollu
  • Svar på tråden Hjälp
Svar på tråden Hjälp