• Anonym (Osäker)

    Varför köpa sexleksak i smyg?

    Ni som lever i förhållande, köper ni sexleksaker i smyg som ni själva använder? Hittade en sexleksak som min kille varit i sexbutik och köpt. Vet inte varför han inte berättar det för mig. Tänker en massa saker för på sista tiden har det med sex inte funkat helt bra mellan oss. Känner mig bara värdelös och osexig.

  • Svar på tråden Varför köpa sexleksak i smyg?
  • Anonym (xxx)

    Vad är det han köpt kan det ev vara en present till dig?

  • Carambolan

    Enda gången jag köpt saker i smyg är när det varit presenter.

  • Anonym (Osäker)

    Han har köpt en analplugg för cirka 1 månad sen. Såg förpackningen slängd på toan. Stod inte på förpackningen vad det var så det var först när jag såg analpluggen i byrån som jag visste.

  • Carambolan

    Låter som risk att han vill prova men inte vågar berätta. Hur öppna är ni i er kommunikation kring sex? Brukar han ta saker i analen eller har han tidigare pratat om att han vill det?

  • Anonym (Osäker)

    Vi har inte testat i analt, inte pratat om det. Pratat lite tidigt i vårt förhållande om vad för sex vi gjort. Vi är öppna mot varandra och kan prata om sex. Vet inte hur pass han använt sin leksak och om det är orsaken till sexet mellan oss inte funkat ok den sista tiden. Han har fått stånd men slaknat innan samlag. innan var det inga problem. Jag vet inte att jag har ändrat sättet och stimulera honom på. Han säger att jag gör allt rätt och det är jätte skönt men  det räcker ju inte.

  • Anonym (Kille)

    Jag har nog köpt alla sexleksaker vi har utan min sambos vetskap. Optimalt hade ju varit att göra det tillsammans, men hon säger att hon inte är intresserad så hon vill inte. .. men när det finns en sexleksak hemma kommer de till god användning och hon gillar dem verkligen.

    Jag har också köpt anal sexleksaker till mig själv, uta att säga något. Dels för att det är pinsamt, men också för att jag ville testa först om jag gillade det, innan jag introducera den i vårt sexliv.

    För mig har sexleksaker bara varit en boost i sexlivet, har lite svårt att tro att det är orsaken till sviktande stånd.

    Du kan ju alltid prova att börja leka med ett finger utanför o runt anus när du suger honom. Verkar han gilla det, fråga om du får stoppa in det. Men se till att ha glidmedel (vaselin är min favorit) o väl klippta naglar.

  • Anders 386

    Känner igen i mig själv. Känner han som jag så är det bara osäkerhet och pinsamhetskänsla som driver till hemlighetsmakeri. Du kanske är som min fru? Har svårt att acceptera det där med att dom flesta killar faktiskt njuter av nåt i baken? Det är ganska skämmigt att ta upp med sin partner. Har du funderat på om det är du som drivit in honom i att smyga beroende på att du "dömer ut" hans försök att utveckla sexet?

    Jag har köpt en dildo i hemlighet för egna lekar.

    Jag tror att ni har ett bra sexliv väntande runt hörnet - bara ni blir lite mer öppna för nyheter och inte är fördömande mot varandra utan istället utökar gränserna lite..  Skål

  • Anonym (Kalle)
    Anonym (?Que?) skrev 2016-12-02 21:52:12 följande:

    Vad är det för fel på att bara fråga?


    Det kan bero på partnern - vissa är ganska låsta och har svårt att tänka utanför boxen, har man en sån parten så är det inte bara att fråga...  Speciellt om man själv är lite introvert och har svårt att hävda sig mot en självsäker och dömande partner.
Svar på tråden Varför köpa sexleksak i smyg?