• Anonym (Hansomejfårvetas)

    Köpte en vibrator öppnade och använde hemma direkt kan jag få HIV?

    Som rubriken lyder, jag och tjejen var iväg o köpte en vibrator vi skall använda oss av. Jag blev lite sugen på att testa den själv (är kille, like that matters) men ialf, jag packade bara upp den ur kartongen och tvättade inte av och använde ingen kondom eller sådant på den, bara drog på nyköpt glidmedel och testade föra in och ut ur analen några gånger bara för att testa..sen blev jag lite nojig, kan jag få HIV av det?

    Sorry om det är en dum fråga, Men är nojig och väldigt okunnig med sådant.

  • Svar på tråden Köpte en vibrator öppnade och använde hemma direkt kan jag få HIV?
  • Anonym (Nej)

    Nej du kan inte få HIV av det så du kan andas ut. Se bara till att tvätta av den ordentligt innan ni använder den i tjejens fiffi så att hon inte får in bajsbakterier för då kan hon få infektion o väldigt illaluktande fiffi. Så ska den in i analen så ha kondom på den. Ha det så kul

  • Anonym (Hansomejfårvetas)
    Anonym (Nej) skrev 2016-11-27 11:44:57 följande:

    Nej du kan inte få HIV av det så du kan andas ut. Se bara till att tvätta av den ordentligt innan ni använder den i tjejens fiffi så att hon inte får in bajsbakterier för då kan hon få infektion o väldigt illaluktande fiffi. Så ska den in i analen så ha kondom på den. Ha det så kul


    Tack, så det gör inget att jag inte hade kondom på den första gången nu då när den var ny? Tack, var sjukt orolig haha..
  • Queennr1

    Ja det är exakt så hiv sprids i västvärlden nuförtiden. Eftersom hivsmittan har bromsats så förlorar läkemedelsföretagen stora pengar. Därför har de köpt in sig i dildokoncerner och planterar en klick hiv på toppen på alla löskukar.

  • Anonym (Man)
    Queennr1 skrev 2016-11-27 12:22:28 följande:

    Ja det är exakt så hiv sprids i västvärlden nuförtiden. Eftersom hivsmittan har bromsats så förlorar läkemedelsföretagen stora pengar. Därför har de köpt in sig i dildokoncerner och planterar en klick hiv på toppen på alla löskukar.


    Ja, så är det. Låter rimligt....
  • Anonym (Gina)
    Queennr1 skrev 2016-11-27 12:22:28 följande:

    Ja det är exakt så hiv sprids i västvärlden nuförtiden. Eftersom hivsmittan har bromsats så förlorar läkemedelsföretagen stora pengar. Därför har de köpt in sig i dildokoncerner och planterar en klick hiv på toppen på alla löskukar.


    Asg****
  • Anonym (Eh, va?)

    Ja, absolut! Nu har du HIV för att du stoppade en sexleksak i rumpan.

    Hur tror du HIV smittas? Det är en virussjukdom som smittas via blodvägar eller sex. Så länge ingen precis har smittat sexleksaken med viruset så: NEJ, DU KAN INTE FÅ HIV AV VIBRATORN! Var var du under sexualkunskapen i skolan? För att bli smittad måste du ha sex med någon som är smittad, dela sprutor med någon som är smittad, eller på nåt sätt blandat blod med någon som är smittad. Och det är inte säkert att du blir smittad för det, du kan ha tur och inte bli det. Har du någonsin haft sex utan kondom? För det är en klart större risk att få HIV då, än med en ny oanvänd vibrator. En vibrator kan inte föra över sjukdomar såvida någon med smitta precis använt den före dig. Eller tänker du att du kan få HIV bara för att du stoppade något i rumpan?

    Nej, läs på lite om sexuellt överförbara sjukdomar, fräscha upp sexualkunskapen och använd för guds skull kondom vid sex.

  • Anonym (Hansomejfårvetas)

    Haha wow, aggressiva omogna människor som inte kan svara enkelt på en simpel fråga, anledningen till att jag undrar var dels för jag blev nojig och dels för att om det bara smittades på de sätten, hur kom det till första personen någonsin då? Någonstans måste den också fått det ifrån, så tänkte jag, och där av undrade jag.

    Ingen mening med att bli en omogen patetisk människa för det :).

  • Anonym (Man)
    Anonym (Hansomejfårvetas) skrev 2016-11-27 17:08:22 följande:

    Haha wow, aggressiva omogna människor som inte kan svara enkelt på en simpel fråga, anledningen till att jag undrar var dels för jag blev nojig och dels för att om det bara smittades på de sätten, hur kom det till första personen någonsin då? Någonstans måste den också fått det ifrån, så tänkte jag, och där av undrade jag.

    Ingen mening med att bli en omogen patetisk människa för det :).


    Det verkar som att du missade både sexualkunskapen och lektionen om hur livet uppstår. Och lektionen om darwin... Ett virus muterade till det vi idag kallar hiv-viruset. Det uppstår ju inte som ett resultat av sex/onani.
  • Queennr1
    Anonym (Hansomejfårvetas) skrev 2016-11-27 17:08:22 följande:

    Haha wow, aggressiva omogna människor som inte kan svara enkelt på en simpel fråga, anledningen till att jag undrar var dels för jag blev nojig och dels för att om det bara smittades på de sätten, hur kom det till första personen någonsin då? Någonstans måste den också fått det ifrån, så tänkte jag, och där av undrade jag.

    Ingen mening med att bli en omogen patetisk människa för det :).


    Fast jag svarade ju. Vad ledsen jag blir över att du är så otacksam när jag ger dig livsviktig information :(
  • psyktroll

    Du behöver inte oroa dig för några könssjukdomar alls! Det enda som kan hända är att det eventuellt finns ett skyddande ytskikt som gör att slemhinnorna kan bli irriterade, men man behöver aldrig ha kondomer på sexleksaker. Använd bara glidmedel så ska allting gå finfint.

Svar på tråden Köpte en vibrator öppnade och använde hemma direkt kan jag få HIV?