• frokenfroken

    Äppelform viktnedgång kvinnor!?

    Jag är så jävla trött på min oproportionerliga kropp..När Jag alltid var smal förr gick det bättre att ha Äppelformad kropp. Men sedan jag gick upp i vikt av olika orsaker ser det alltid förjävligt ut. Jättestor överkropp med gravidmage och smala ben..Nu har jag gått ner 12.5kg sedan min absolut största vikt. Väger 73 idag ändå har jag forf ett väldigt stort midjemått..Det gör nig ledsen.. Alltså kroppsform en gör ju att tjejer/kvinnor som kan väga 20kg mer är flera cm malare där än vad än annan är. Men nu till min fråga, vi som är födda med den kroppstyp, är magen det absolut det sista som släpper på oss?? Jag vill veta hur det har fungerat för andra med samma kroppstyp när ni gått ner i vikt. Om det tillslut släpper där?

  • Svar på tråden Äppelform viktnedgång kvinnor!?
  • K grrl

    Jag är banan med tendenser till äpple och jo, visst har det släppt, de sista 2-3 kilona. Men då var jag också riktigt pinnsmal om benen. Jag håller sedan dess på med bodybuilding för att bygga kurvor och har jättefin figur idag. Har lyckats bygga på benen och stjärten vilket gör ganska mycket för proportionerna...

  • Anonym (Anna)

    Hej !

    Puffar upp tråden lite , har också smala smala ben men är bredare uppe och min mage är stor den hänger har gått ner till från 70 kg till 59 kg (167) lång men ändå så är jag inte nöjd. Är det ens möjligt att bli av med magen ?

Svar på tråden Äppelform viktnedgång kvinnor!?