• Timetraveller

    Hur vill du bli slickad - tunga o fingrar överallt eller bara i fittan och/eller rövhålet?

    Att slicka eller bli slickad är bland det mest uppskattade och upphetsande sexaktiviteterna man kan ha som människa! Få sexuellt aktiva skulle inte skriva under på det påståendet.

    När du som är tjej låter killen slicka dig, vad är det som egentligen gör dig allra mest tänd och som slutligen gör att du kommer i en härlig orgasm? Var vill du att hans läppar och tunga och fingrar ska vara? På olika håll och kanter eller alla på samma? Vilken ställning föredrar du och varför? Vart vill du inte att han ska smaka och känna av din kropp för att du ska nå climax?

  • Svar på tråden Hur vill du bli slickad - tunga o fingrar överallt eller bara i fittan och/eller rövhålet?
  • Anonym (blää)

    Om han ens närmar sig mitt anus så hade jag ALDRIG mer haft sex med han! Det är så vansinnigt äckligt med bakterierna där. Och dom vill jag inte ha i min fiffi eller min mun!

  • Anonym (Elsa)
    Anonym (blää) skrev 2016-12-04 12:52:45 följande:

    Om han ens närmar sig mitt anus så hade jag ALDRIG mer haft sex med han! Det är så vansinnigt äckligt med bakterierna där. Och dom vill jag inte ha i min fiffi eller min mun!


    Tips: Sköt din hygien så är det inga problem.
  • Timetraveller

    Ja man får väl i sammanhanget anta att hygieniska aspekten är så långt det är möjligt uppfylld. Skulle tro att särskilt om man lämnar ut sig att bli slickad så är i det i de allra flesta fall helt ok, eller fler som tänker i dessa banor?

  • Timetraveller

    Jag tycker vi håller oss till ämnet men själv är jag i alla fall hetero och inte ens bi heller om fler undrar. Saknar sexuellt erfarenhet som partner till en kille eftersom det inte är något jag eftersökt i mitt liv. Vissa saker har man inte behov av liksom. Det närmaste jag kommit med min lem mot någon annans är det som går att kan känna bakom den spända huden på en tjej...

  • Anonym (Johanna)

    Tjejerna fixar en tiptop smakupplevelse och killarna sätter fart på tungan!

    Det är väl en av schysst fördelning?

  • Anonym (Staffan)
    Anonym (Johanna) skrev 2016-12-05 10:24:29 följande:

    Tjejerna fixar en tiptop smakupplevelse och killarna sätter fart på tungan!

    Det är väl en av schysst fördelning?


    Låter som en bra fördelning.... Jag är på
  • Anonym
    Anonym (blää) skrev 2016-12-04 12:52:45 följande:

    Om han ens närmar sig mitt anus så hade jag ALDRIG mer haft sex med han! Det är så vansinnigt äckligt med bakterierna där. Och dom vill jag inte ha i min fiffi eller min mun!


    honom!
  • Anonym (Johanna)

    För mig är det inte konstigare att tänka att jag inte har sex när jag har en tampong inne och naturligtvis inte heller känner mig så fräsch. Vilken vettig tjej skulle låta honom gå ner med huvudet mellan benen då? Så varför fundera så mycket, släpp lös och njut i livet!

  • Pilletrille

    För mig är det inte så mycket fokus på hur exakt en kille gör det skönt för mig. Bara ATT han gör det skönt! Jag har definitivt inget emot att han slickar och kysser mig över hela kroppen. Det är ju bara härligt att ta emot hans åtrå.

  • Anonym (Johanna)

    Det är ju förstås inte alla som finner njutning i samma saker. Men i min av njutning är att bli skickad en given grej för att nå extasens höjder... *ler*

  • MammAmma

    Jag får oftast inte ut så mycket av att bli slickad, visst det är väl skönt-ish, men jag kommer inte av det. Så jag undviker det helst. Men om det är väldigt viktigt för killen att få slicka (har dejtat ett par såna), vill jag att han tar det lilla lugna med fingrarna. De får vara med, men jag vill fan inte ha interna blåmärken.

  • Anonym (Johanna)

    Nej en varm och varsam hand ska det va. Att försöka trycka upp fingrar med kraft är verkligen inget för mig heller.

  • Anonym (Anna)

    Jag älskar att en kille för ner sitt ansikte mot mig. Jag håller gärna upp benen ordentligt så han kan komma åt mig överallt. Det är bara härligt och en del jag verkligen kan uppskatta med att ha sex.

    Är detta ovanligt på något sätt? Fattar liksom inte att man inte gillar det som tjej när man hör vad flera skriver.

  • Anonym (Staffan)
    Anonym (Anna) skrev 2016-12-08 00:51:14 följande:

    Jag älskar att en kille för ner sitt ansikte mot mig. Jag håller gärna upp benen ordentligt så han kan komma åt mig överallt. Det är bara härligt och en del jag verkligen kan uppskatta med att ha sex.

    Är detta ovanligt på något sätt? Fattar liksom inte att man inte gillar det som tjej när man hör vad flera skriver.


    Låter härligt.... gillar att komma åt överallt när jag slickar...Dessutom tycker jag om att titta på tjejen under tiden
  • Anonym (Anna)

    Det där har min kille skojat om ett par ggr. Att han ser mig rakt in i ...

    "Och jag som trodde du var blåögd..."

    Hm, det var väl kul första gången iaf... *haha*

Svar på tråden Hur vill du bli slickad - tunga o fingrar överallt eller bara i fittan och/eller rövhålet?