• Alfonsmamma

    Skengravid eller gravid?

    Hej allihopa!

    Har bim på fredag och jag håller på att bli galen så jag tog ett gravtest på eftermiddagen idag och fick se ett sjuuuuukt svagt streck. Läst mkt om att RFSU har gett flera felaktiga test och dom skriver "spökstrecket". Nu undrar jag vad ni tror, är detta ett plus? Ska även testa imorrn bitti igen.

  • Svar på tråden Skengravid eller gravid?
  • 24årigtjejredoattblimamma
    Alfonsmamma skrev 2016-12-05 18:51:56 följande:

    Hej allihopa!

    Har bim på fredag och jag håller på att bli galen så jag tog ett gravtest på eftermiddagen idag och fick se ett sjuuuuukt svagt streck. Läst mkt om att RFSU har gett flera felaktiga test och dom skriver "spökstrecket". Nu undrar jag vad ni tror, är detta ett plus? Ska även testa imorrn bitti igen.


    Hej!! Jag tycker absolut att det ser positivt ut!

    Grattis ! :)
  • Alfonsmamma
    Miss Maria skrev 2016-12-07 23:40:29 följande:

    Grattis du är gravid!


    Tack så jättemkt, tagit 2 test till och dom har varit betydligt mkt starkare! Som det ser ut nu väntar vi barn den 14de Augusti. :)
  • Miss Maria
    Alfonsmamma skrev 2016-12-08 19:51:28 följande:

    Tack så jättemkt, tagit 2 test till och dom har varit betydligt mkt starkare! Som det ser ut nu väntar vi barn den 14de Augusti. :)


    Åh gud vad kul!!!! Grattis igen! Lite avis är jag allt :)
  • 24årigtjejredoattblimamma
    Alfonsmamma skrev 2016-12-08 19:51:28 följande:

    Tack så jättemkt, tagit 2 test till och dom har varit betydligt mkt starkare! Som det ser ut nu väntar vi barn den 14de Augusti. :)


    Stort grattis ! :)
  • Alfonsmamma
    Miss Maria skrev 2016-12-08 22:56:29 följande:

    Åh gud vad kul!!!! Grattis igen! Lite avis är jag allt :)


    Tack! :)
Svar på tråden Skengravid eller gravid?