• Meddelande borttaget
  • Svar på tråden gangbang
  • jagjagjagjag
    Anonym (Mr BIG) skrev 2016-12-05 20:25:43 följande:
    Om du har en kille ska du väl för helvete hålla dig till han?
    Behåll dina perversa fantasier för dig själv!
    fantasier bör man få ha. Skulle han vara på att ha trekant med en kille till hade jag varit på. Vem säger att han inte fantiserar om att ha sex med flera kvinnor?
  • Anonym (Man)

    Ja, jag hade gärna haft en trekant med en extrakille o tjejen. Eller en extratjej för den delen. Men inte gangbang för min del, men jag dömer inte dem som vill ha det

  • Pussan

    Har sett min Lover ha sex med andra tjejer när vi varit FFM och jag tycker faktiskt det är mysigare att se honom bara sätta på en annan dam än att försöka ta hand om oss båda samtidigt. Jag njuter förstås än mer när jag har flera killar som tar hand om mig, men alla måste ju få ha sitt roliga!

  • Anonym (Swinger)

    Kan var riktigt trevligt med ett litet GB om man hittar rätt killar. Att bara titta på är inte min grej men att se flickvännen njuta när vi är några killar som koncentrerar oss på hennes njutning är härligt. Det vi tycker funkar bäst är tre, fyra extra killar. Blir man fler blir det mest stök och en massa väntan.

  • Anonym (Kvinna)

    Förstår att det kan kännas läskigt, men jag talar av många års erfarenhet när jag säger att det är underbart så fort du kommit förbi första gången. Jag har tex. åkt på kryssningar och varit med om flera gangbangs i samband med dessa kryssningar. Allt från i hytten till maskinrummet. 

    Oftast är majoriteten män, 2-6p, men en och annan kvinna har väl slint med :) Då jag har en man tillåter jag inte att man kommer vaginalt, bara (helst) på mig eller i 2an. Inga kyssar är tillåtet.

    Fråga gärna om du/ni har några frågor eller funderingar! 

  • Anonym (nyfiken)
    Anonym (Kvinna) skrev 2016-12-07 22:14:44 följande:

    Förstår att det kan kännas läskigt, men jag talar av många års erfarenhet när jag säger att det är underbart så fort du kommit förbi första gången. Jag har tex. åkt på kryssningar och varit med om flera gangbangs i samband med dessa kryssningar. Allt från i hytten till maskinrummet. 

    Oftast är majoriteten män, 2-6p, men en och annan kvinna har väl slint med :) Då jag har en man tillåter jag inte att man kommer vaginalt, bara (helst) på mig eller i 2an. Inga kyssar är tillåtet.

    Fråga gärna om du/ni har några frågor eller funderingar! 


    Jag är inte TS, men intresserad av hur du hittar männen...har länge varit sugen på att få ha två eller tre män som tar hand om mig samtidigt...
  • Butler

    Jag har länge drömt om ett par men aldrig lyckats träffa ett par. Jag ser bra ut o är vältränad men det hjälper inte. Många pratar få vågar

  • Anonym (Swinger)
    Butler skrev 2016-12-15 16:35:27 följande:

    Jag har länge drömt om ett par men aldrig lyckats träffa ett par. Jag ser bra ut o är vältränad men det hjälper inte. Många pratar få vågar


    Det är ett stort steg att gå från fantasi till verklighet. Man skall också ha klart för sig att det så att säga är köparens marknad, Killar som vill testa finns det hur många som helst av. För oss som vågar och vill skall man också vara medveten om att det är ett jättejobba att lita upp trevliga, respektfulla och välfungerande killar via BC och liknande så latheten får styra och man kontaktar oftast killa man redan träffat om lusten faller på att bjuda in någon eller några extra. Nya bekantskaper träffar vi vanligtvis på någon klubb eller privat tillställning. Vet från min tid som singel att det svåra är att få in en fot i swingerskrettsar sedan ramlar det på med inbjudningar från par som vill ha en extra kille och till privata tillställningar. Man måste skaffa sig ett gott ryckte som en trevlig kille.
  • Anonym (S)

    Har alltid varit sugen på det... Kanske inte gangbang med min fru men gärna en eller två killar extra som får ta hand om henne medan jag tittar på. Det närmaste vi har varit det var när vi var på en strand och medan jag tog henne bakifrån så såg jag två killar som stog bakom oss och tittade med hårda kukar och smårunkade. Jag sa det till min fru och hon vände sig om och tittade på dom och hon ville att vi skulle vända oss mot dom så att hon fick se när dom runkade. Efter ett tag kom dom närmare oss när min fru låg på rygg och satte sig kanske två meter ifrån oss och min fru vinkade fram dom och tog tag i deras kukar och runkade dom tills dom kom på hennes bröst. Efter det har vi pratat om att kanske prova med åtminstone en extra kille i sängen men inte kommit dit än.. Är nog ett långt steg att ta innan det händer känns det som men sugna är vi i alla fall.

  • Butler

    Det är nog som en av trådsvararna sade att har man prövat med någon så kanske man inte vill bjuda in en till. Jag skulle hemskt gärna vilja träffa ett par. Frågan är bara var man skall hitta dem. steget att gå till swingersklubb är ju rätt stort. Känns som det vore bättre att finna ett par där man i lugn och ro kunde lära känna varandra och hjälpa varandra att njuta. Jag skulle foga mig som en hund med ett par....

  • Pussan
    Anonym (S) skrev 2016-12-16 10:08:56 följande:

    Har alltid varit sugen på det... Kanske inte gangbang med min fru men gärna en eller två killar extra som får ta hand om henne medan jag tittar på. Det närmaste vi har varit det var när vi var på en strand och medan jag tog henne bakifrån så såg jag två killar som stog bakom oss och tittade med hårda kukar och smårunkade. Jag sa det till min fru och hon vände sig om och tittade på dom och hon ville att vi skulle vända oss mot dom så att hon fick se när dom runkade. Efter ett tag kom dom närmare oss när min fru låg på rygg och satte sig kanske två meter ifrån oss och min fru vinkade fram dom och tog tag i deras kukar och runkade dom tills dom kom på hennes bröst. Efter det har vi pratat om att kanske prova med åtminstone en extra kille i sängen men inte kommit dit än.. Är nog ett långt steg att ta innan det händer känns det som men sugna är vi i alla fall.


    En häftig upplevelse var det i alla fall!? Du verkar ju vara ok med att din fru får ha flera kukar, det är väl en bra början
  • Anders 386

    Absolut skulle jag vilja se min fru med andra män - men gangbang skulle inte vara något för henne - hon har behov av att aldrig tappa kontrollen. Dessutom är hon inte jätteförtjust att få sperma sprutat på sig..

    Men att få se en eller två killar knulla henne eller slicka henne - men en i taget - skulle vara mums. Oskyldig

  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Kvinna) skrev 2016-12-07 22:14:44 följande:

    Förstår att det kan kännas läskigt, men jag talar av många års erfarenhet när jag säger att det är underbart så fort du kommit förbi första gången. Jag har tex. åkt på kryssningar och varit med om flera gangbangs i samband med dessa kryssningar. Allt från i hytten till maskinrummet. 

    Oftast är majoriteten män, 2-6p, men en och annan kvinna har väl slint med :) Då jag har en man tillåter jag inte att man kommer vaginalt, bara (helst) på mig eller i 2an. Inga kyssar är tillåtet.

    Fråga gärna om du/ni har några frågor eller funderingar! 


    Maskinrummet?!??
    Hur fick ni tillträde dit, eller medverkade personal från kryssningsbåten i gb??
  • Anonym (gärna)

    Jag har fantiserat om att se mitt ex (när vi var tillsammans) med en annan tjej i vår säng och att jag fick vara med på ett hörn. Berättade aldrig det för honom. 

    Nu har jag träffat en man ganska nyligen som faktiskt frågat om jag funderat på trekant nån gång och jag svarade ja. Han frågade "tjej eller kille?" Tror nog att vi kommer hamna där så småningom också, så som denna relation ser ut att utveckla sig på det sexuella planet. Tror det skulle funka med vilket som för honom och när jag funderat lite mer nu så skulle det vara väldigt intressant med 2 killar :) 

  • Pussan
    Anonym (gärna) skrev 2016-12-22 22:49:35 följande:

    Jag har fantiserat om att se mitt ex (när vi var tillsammans) med en annan tjej i vår säng och att jag fick vara med på ett hörn. Berättade aldrig det för honom. 

    Nu har jag träffat en man ganska nyligen som faktiskt frågat om jag funderat på trekant nån gång och jag svarade ja. Han frågade "tjej eller kille?" Tror nog att vi kommer hamna där så småningom också, så som denna relation ser ut att utveckla sig på det sexuella planet. Tror det skulle funka med vilket som för honom och när jag funderat lite mer nu så skulle det vara väldigt intressant med 2 killar :) 


    Det är härligt. Prova!
  • Anonym (Swinger)
    Anders 386 skrev 2016-12-20 10:54:14 följande:

    Absolut skulle jag vilja se min fru med andra män - men gangbang skulle inte vara något för henne - hon har behov av att aldrig tappa kontrollen. Dessutom är hon inte jätteförtjust att få sperma sprutat på sig..

    Men att få se en eller två killar knulla henne eller slicka henne - men en i taget - skulle vara mums. Oskyldig


    Ett gangbang måste inte avslutas med att killarna sprutar sperma på tjejen. Det behöver inte heller innebära att man har analsex dubbelpenetration och liknade. Man sätter som tjej eller par upp dom regler och önskemål som gäller och som deltagande kille är det bara att rätta sig efter detta eller avstå från att delta.
  • Anonym (Älskar sex)

    De hände senast förra helgen hon blev tagen av 7 män i ett gb.

  • Meddelande borttaget
Svar på tråden gangbang