• ungflaska

    ni kvinnor som gillar yngre män

    Kvinnor som är runt 40 och uppåt vad är det som gör att vissa av er söker yngre sexpartners? är det bara allmänt bättre sex eller är det något annat?

  • Svar på tråden ni kvinnor som gillar yngre män
  • Anonym (p)

    Jag kanske inte är rätt att svara men jag är runt 40. vill bara säga att jag aldrig upplevt att sex är bättre med yngre utan det är de jämnåriga männen som lärt sig hur man ska göra, som är bäst. 

  • MammAmma

    Nu är jag inte riktigt så gammal som efterfrågas här, är 33, men för min del handlar det enbart om attraktion. Jag har haft både bra och dåligt sex med yngre, precis som jag haft både bra och dåligt sex med jämnåriga/lite äldre. Bra vs dåligt sex hänger inte på åldern, är slutsatsen jag kommit fram till.

    Jag dras i regel till yngre dels för att jag gillar 'pretty boys' och dels för att ett ungdomligt utseende för mig är attraktivt. Det finns dock äldre män jag attraheras av också, men de har alla just det där (ovanligt) ungdomliga utseendet gemensamt. Och de männen är väldigt få.

  • Anonym (A)

    Attraktion. Jag tycker helt enkelt att unga killar är snyggare och sexigare. Sen är sexet inte alltid jättebra, men oftast helt okej.

  • Maraboustork

    Hej alla!
    Jag är 42 och jag tycker det finns många mycket attraktiva och fina äldre kvinnor tycker jag.

    Jag har länge haft en stark attraktion till kvinnor som är äldre än mig, en så där 10-15år äldre.  Förvånad Tungan ute Drömmer

  • Miss Sunny
    Anonym (A) skrev 2016-12-06 19:41:17 följande:

    Attraktion. Jag tycker helt enkelt att unga killar är snyggare och sexigare. Sen är sexet inte alltid jättebra, men oftast helt okej.


    Ja, som hon säger här snyggare och sexigare + mycket bättre sex tycker jag.
    Jag är strax 50, och tycker män runt 30 (25-35) är dom bästa.  Dom har dom har massor av ungdomlig virilitet kvar, samt att dom gärna har upparbetat sig lite erfarenhet och "kvinnokännedom". En lagom kombo tycker jag.

    Det blir aldrig så god kemi som mellan ung man/¨mogen kvinna. Båda är på eller nära sin sexuella topp. Mycket mer eldigt, girigt och passionerat än med äldre/jämnåriga män.
  • Maraboustork

    Hej Miss Sunny,

    Jag tror det finns mycket viril go och hunger högre upp i åldern än så, fast kanske lite mer individuellt.
    Min attraktion mot kvinnor äldre än mig, är mycket stor och inte direkt avtagande. Tungan ute

  • Anonym (A 2)

    Inget som intresserar mig, less på äckliga inposter i min inbox.

  • Anonym (40)
    Miss Sunny skrev 2018-08-03 18:10:24 följande:

    Ja, som hon säger här snyggare och sexigare + mycket bättre sex tycker jag.

    Jag är strax 50, och tycker män runt 30 (25-35) är dom bästa.  Dom har dom har massor av ungdomlig virilitet kvar, samt att dom gärna har upparbetat sig lite erfarenhet och "kvinnokännedom". En lagom kombo tycker jag.

    Det blir aldrig så god kemi som mellan ung man/¨mogen kvinna. Båda är på eller nära sin sexuella topp. Mycket mer eldigt, girigt och passionerat än med äldre/jämnåriga män.


    Håller med om att detta är bäst men då även för relationer.
  • Miss Sunny
    Anonym (40) skrev 2018-08-03 18:32:25 följande:
    Håller med om att detta är bäst men då även för relationer.
    Jo, säkert. Men jag är inte riktig klar för det än. Dessomutan, är du bara 40 så har du väl ingen problem med att skaffa en sexig hunk i slutet av 20-åren ? 
  • Anonym (Förvånad)
    MammAmma skrev 2016-12-06 18:12:03 följande:

    Jag dras i regel till yngre dels för att jag gillar 'pretty boys' och dels för att ett ungdomligt utseende för mig är attraktivt. Det finns dock äldre män jag attraheras av också, men de har alla just det där (ovanligt) ungdomliga utseendet gemensamt. Och de männen är väldigt få.


    Trodde inte kvinnor överhuvudtaget gick igång på yngre 
  • Anonym (Förvånad)
    Anonym (LoveToyBoys) skrev 2018-08-03 19:48:53 följande:

    Utseende och kropp. Uteslutande.


    Det är inte särskilt ofta kvinnor vill träffa yngre 
  • Anonym (x)
    Anonym (Förvånad) skrev 2019-09-08 10:13:34 följande:
    Det är inte särskilt ofta kvinnor vill träffa yngre 

    Vem säger det ? Ärligt talat?
    Jag fick lystna blickar redan som 12 åring av äldre kvinnor faktum i vissa fall även yngre än så!!


    Önskar källa på ditt påstående.

    Kan inte ge i mitt fall då det är vad jag har erfarit detta personligen.
    Faktum är att väldigt många kvinnor går igång på yngre. Men många,väldigt många känner att det är en tabu att ens prata om. Nu pratar jag om kvinnor som var 40 år under 80-90 talet när jag var så ung. Tror inte att det är någon skillnad idag direkt. Men däremot vågar 30+ o ibland 40+ allt oftare komma ut med det på internet! 

  • Anonym (C)
    Anonym (LoveToyBoys) skrev 2018-08-03 19:48:53 följande:

    Utseende och kropp. Uteslutande.


    Bara för engångsligg?
  • Anonym (Förvånad)
    Anonym (x) skrev 2019-09-08 10:21:33 följande:

    Faktum är att väldigt många kvinnor går igång på yngre. Men många,väldigt många känner att det är en tabu att ens prata om. Nu pratar jag om kvinnor som var 40 år under 80-90 talet när jag var så ung. Tror inte att det är någon skillnad idag direkt. Men däremot vågar 30+ o ibland 40+ allt oftare komma ut med det på internet! 


    Jaså så kvinnor som är 30+ föredrar yngre tycker det verkar mest som kvinnor helst attraheras av jämnåriga
  • Anonym (Blickfångst)
    MammAmma skrev 2016-12-06 18:12:03 följande:

    Jag dras i regel till yngre dels för att jag gillar 'pretty boys' och dels för att ett ungdomligt utseende för mig är attraktivt. Det finns dock äldre män jag attraheras av också, men de har alla just det där (ovanligt) ungdomliga utseendet gemensamt. Och de männen är väldigt få.


    Så där är det exakt för mig också. Det är den unga looken som jag attraheras av gång på gång och ofta väldigt symmetrisk. Sen också det slanka som är så typiskt för unga. Tror jag skräms av typiskt manliga män med stora kroppar och mycket hår.'

    Sexet har jag ingen erfarenhet av med äldre, kan tänka mig att det är mjukare och ömmare. En hel del av de unga killar jag haft sex med har varit riktigt tråkiga och egoistiska i sängen. Det är kuken som stått i fokus, inte kvinnan. Jag kommer nog fortsätta attraheras av män runt 25-35 hela livet men det kommer bli svårare desto äldre jag blir pga den fysiska och utseendemässiga obalansen. Jag gillar ju vara åtrådd och snygg.
Svar på tråden ni kvinnor som gillar yngre män