• Anonym (Mrs Charmell)

    Berätta hur du använder dig av din kvinnliga charm för att få i säng den du vill!

    Får du alltid i säng den du vill? Hur brukar du göra för att du som tjej få som du vill?

  • Svar på tråden Berätta hur du använder dig av din kvinnliga charm för att få i säng den du vill!
  • Anonym (Mrs Charmell)

    Okej...och det betyder vadå?

  • Anonym (T)

    Jag blir nästan alltid vald och väljer sällan själv, (dumt jag vet men jag är blyg), så då är saken klar från början men det har hänt att jag har flörtat med en man för att fånga hans uppmärksamhet.

    Enligt min erfarenhet behövs det nästan ingenting för att få en man i säng. Är det i en bar räcker det med att ta ögonkontakt några gånger så kommer han fram och pratar. Är det på en privat fest och konversationen redan är igång så gäller också att se honom i ögonen lite för länge och le.

    Själv kan jag inte riktigt styra mitt beteende när jag är intresserad, jag blir lite generad och och det går alltid hem. Jag tror att de flesta män gillar övertaget när en kvinna är uppenbart intresserad utan att vara vulgär. Jag kladdar aldrig på mannen eller säger snuskiga saker (förrän vi väl är i säng) men det fungerar säkert på vissa män som gillar raka kvinnor. Jag kanske lägger handen på hans arm eller låter den glida lite lätt över hans rygg på ett sätt som inte är för uppenbart. 

    Senast hade jag sällskap med en man från en fest och han hade flörtat med mig hela kvällen. Jag stannade plötsligt upp, tog hans hand och drog honom mot mitt håll. Han kysste mig direkt och det räckte med att jag stönade lite diskret när han kysste mig på halsen t.ex..för att han skulle börja tjata på mig om att följa honom hem (vilket jag inte gjorde). 

    Det där diskreta stönandet är lite medvetet kan jag erkänna Skäms Det är mer som en lätt suck av välbehag, svårt att beskriva i text, men inget fejkat porrstön utan tyst, nästan mest som ett tyngre andetag. Jag minns att Rachel i "Vänner" beskrev det i ett avsnitt och jag kom på mig själv med att jag gör just så. Det har funkat varje gång, det kan räcka för att göra en man hård. (Man bara måste älska dem för att de är så. Glad )

    Är det t.ex.en nätdejt under ordnade former krävs lite mer även om långa blickar hör till även där. Då handlar det mer om att jag ger jag honom min fulla uppmärksamhet, ställer intresserade frågor och verkar imponerad. Jag ger gärna komplimanger för sådant jag tror att han värdesätter hos sig själv. Att bekräfta mäns ego lönar sig alltid senare i sängen. Om han känner sig som en kung kommer du att få sex därefter. Skrattande          
             

  • Anonym (M)
    Anonym (Mrs Charmell) skrev 2016-12-06 23:09:09 följande:

    Okej...och det betyder vadå?


    Tror personen menade att skriva "som om jag skulle berätta mina knep"
  • Anonym (M)

    Jag är en sån tjej som aldrig har blivit nekad den jag är sugen på. Det har räckt med att titta på personen och le lite så har denne fram till mig. Sen är det bara prata lite, skatta lite och sen går man hem tillsammans.

    Men rent krasst så skulle jag bara kunna gå fram till snudd på vem som helst och bara komma med någon töntig kommentar som "hem till dig eller mig" och få napp direkt.

  • Anonym (...)

    Långa blickar, en hand som råkar hamna på hans lår och (som någon tidigare skrev) diskreta störningar.

  • Anonym
    Anonym (...) skrev 2016-12-07 06:10:37 följande:

    Långa blickar, en hand som råkar hamna på hans lår och (som någon tidigare skrev) diskreta störningar.


    Störningar?
  • Anonym (Manipulativ)

    Första verka trevlig, charmig och intresserad/uppmärksam på honom. Gärna ha någon lite rolig quirk som verkar gullig men gör en mer speciell typ att man nämner att man älskar choklad och äter det varje dag (fast man ändå är smal) eller att man är så förtjust i historieromaner eller skräckfilmer. Någon grej som matchar med vad killen gillar. Man verkar lättsam och okomplicerad. Här kan man ligga men vill man få honom kär så fortsätter man.

    När han då fått lite intresse så gör man något som gör att han känner sig manlig i ens närvaro. Typ att man kanske blir sjuk när man ses så han måste ta hand om en eller att man ber om hjälp att flytta något tungt skåp eller fixa ens dator. Eller att man gör illa sig typ råkar bränna sig på en platta.

    Väldigt manipulativt men funkar jättebra. De får göra något fint för en och ta hand om en. Då brukar känslorna dyka upp. Dock kan man inte göra detta för fort utan de måste ha känt att man är lättsam, trevlig och okomplicerad först, annars blir man bara sedd som jobbig. Och bara göra det vid ett tillfälle. Nästa gång man ses är man som "vanligt" igen.

  • Anonym (Mrs Charmell)

    Kanske menar att man spelar lite på tics, alltså vissa upprepande rörelser med kroppen eller i ansiktet för att verka intressant eller få uppmärskamhet. Ett klassisk kan vara att man upprepande gånger fuktar läpparna på något sätt som kan uppfattas som sexigt.

  • Anonym (Y)

    Är det vanligt att en tjej behöver " knep " för att få killar i sängen?

    Jag känner ingen som behöver göra mer än att finnas till och kanske titta på killen.

    Problemet är mer att slippa männen...

Svar på tråden Berätta hur du använder dig av din kvinnliga charm för att få i säng den du vill!