• Anonym (Sälls­kapsda­m)
    Äldre 7 Dec 08:40
    8492 visningar
    20 svar
    20
    8492

    Varför följer du med okända killar hem från krogen?

    Flörtar du med killar bara för att få uppmärksamhet?

    Följer du med hem bara för att du vill ha ännu mer uppmärksamhet?

    Känner du dig någonsin rädd när du gör det?

  • Svar på tråden Varför följer du med okända killar hem från krogen?
  • Anonym (Ja du)
    Äldre 7 Dec 11:08
    #1

    På den tiden jag gjorde det var det för att jag ville ha sex. Jag var aldrig rädd. Självklart var det i teorin potentiellt farliga situationer, men jag hamnade som tur var aldrig i en obehaglig sits. (Sedan var det väldigt sällan jag följde med någon hem; oftast drog jag hem dem till mig.)

  • Anonym (Inte gjort.­)
    Äldre 7 Dec 11:15
    #2

    Har aldrig gjort det trots otaliga erbjudanden varje gång man går ut. Släpar inte heller med mig okända män hem. 

  • Anonym (J)
    Äldre 7 Dec 11:21
    #3

    Har aldrig gjort det , men det beror inte på att jag är rädd , utan jag är inte intresserad av att ha sex med främlingar.

    Inget fel med det såklart om man gillar det , bara inte min grej.

  • Äldre 7 Dec 17:50
    #4

    På den tiden jag gjorde det, var det väl för att ligga helt enkelt. Jag var aldrig rädd, berusad var man väl också i olika grad.

    Däremot kan jag såhär i efterhand konstatera att man utsatte sig för risker och bli lite skraj i efterhand.

  • Anonym (gyd)
    Äldre 7 Dec 18:01
    #5

    De slampor som följer med okända killar har ofta bekräftelsebehov eller andra typer av problem.

  • Äldre 7 Dec 18:21
    #6
    Anonym (gyd) skrev 2016-12-07 18:01:25 följande:

    De slampor som följer med okända killar har ofta bekräftelsebehov eller andra typer av problem.


    Så om man vill ligga har man bekräftelsebehov .. Vilken sorglig syn på sex..
  • Anonym (Sälls­kapsda­m) Trådstartaren
    Äldre 7 Dec 18:22
    #7

    Helt klart har man ett bekräftelsebehov, det har väl alla människor? Hur tror du att man skulle känna om man inte skulle få någon uppskattning som barn eller som vuxen? Samspelet med andra är jätteviktigt för vår utveckling. Att kan väljer att följa med eller ta hem ett ragg betyder inte att man är sämre än någon annan. Syftet kan förstås vara olika. Vissa killar och tjejer är populärare än andra och det visar ju sig även i denna form av aktivitet. För tjejers del kan det nog ibland vara mer ett behov att man blir sedd och uppskattas även om sexet i sig är viktigt. För killar verkar det primära vara att få ligga. En del skillnad mellan oss alltså. Killar utnyttjar chanser mer än tjejer som är troligen är lite mer nogräknade generellt. Om en tjej visar upp samma utskiljning som många killar får hon höra det med negativa tillskrivningar. Om inte ni killar och även andra tjejer kallade dem för det ni gör skulle kanske även fler tjejer kunna vara lite mer frisinnade och inte så regida som många uppfattar oss. Något att tänka på.

  • Anonym (gyd)
    Äldre 7 Dec 18:26
    #8
    Queennr1 skrev 2016-12-07 18:21:35 följande:
    Så om man vill ligga har man bekräftelsebehov .. Vilken sorglig syn på sex..
    Slampor är oftast defekta på ett eller annat sätt tillskildnad från finare tjejer som är stabila generellt.

    Ofta har slampan bekräftelsebehov men det kan vara andra anledningar också.


  • Anonym (Sälls­kapsda­m) Trådstartaren
    Äldre 7 Dec 18:50
    #9

    Den riktiga "slampan" har i detta sammanhang mer ett beteende av att man vill ligga och gör det öppet och konkret. Detta passar i så fall mer in på många killars sätt att ta för dig av sex när tillfälle finns.

    Så vem, män eller kvinnor, har "slampigast" sexualitet?

  • Anonym (Gaby)
    Äldre 7 Dec 19:08
    #10

    En gång har jag gått med en okänd kille från krogen (andra gånger med killar jag känt, typ kompisars kompisar). Men med han som jag inte kände alls babblade jag på om att jag hoppades att han inte var en yxmördare haha... och ja orsaken till att vi gick hem ihop var väl för att vi ville ligga med varandra, och jag ville också göra det för att komma över mitt ex. Han var inte en yxmördare, däremot visade det sig att han bodde hemma hos sina föräldrar!

  • Anonym (Sälls­kapsda­m) Trådstartaren
    Äldre 7 Dec 19:21
    #11

    Okej... ja det är det många som gör allt länge numera. Hur det går beror mycket på hur självständig killen är även om han bor hemma. Han kan ju tex ha egen ingång i del av ett hus eller få sköta sig själv i källarplanet. Om det är en lägenhet så skulle jag nog se upp. Skulle inte stega in med en okänd kille om hans föräldrar var i lägenheten. Skulle kännas beigt. Ska han träffa mig och ha det skönt så får vi antingen träffas hos mig eller så får han flytta hemifrån.

  • Äldre 7 Dec 19:34
    #12
    Anonym (gyd) skrev 2016-12-07 18:26:01 följande:

    Slampor är oftast defekta på ett eller annat sätt tillskildnad från finare tjejer som är stabila generellt.

    Ofta har slampan bekräftelsebehov men det kan vara andra anledningar också.


    Taliban much?
  • Anonym (Ja du)
    Äldre 7 Dec 20:01
    #13
    Queennr1 skrev 2016-12-07 19:34:51 följande:
    Taliban much?
    HAHAHAHA
  • Äldre 7 Dec 20:11
    #14
    +1

    När jag var yngre och singel gick jag ofta hem med killar. Ibland gick vi inte ens hem utan vi hade sex på stället. Jag har alltid älskat män och tycker dom är otroligt Sexiga. det var till 99% med killar jag vetat vem dom är. (Har haft sex med 18 st killar och är 28år). Jag älskar framför allt att hångla/mysa och har inte alltid sex. Jag önskar jag varit mer rädd och mer tydlig att jag endast velat gå hem för att håbgla och mysa. Det har vid 2 tillfällen hänt att jag blivit tvingad till sex trots att jag sagt nej flera gånger . Tycker idag som så att om man VILL ha sex med killen och man iallafall vet vem han är så go ahead, gå hem med killen och ha kul! Vill su bara hångla så gå för fasen inte med killen hem då han förväntar sig mer och kommer försöka ta för sig.

    Jag vet inte varför folk skriver att det är tjejer med problem som ligger runt? Har alltid hört det men inte förstått det. Är alla killar störda dom med? Kan man inte bara tycka att sex är skönt och att det är härligt att njuta tillsammans med en annan varelse??

  • Anonym (slamp­an)
    Äldre 7 Dec 22:02
    #15

    1. Nej. För att det är kul.
    2. Nej. För att få knulla.
    3. Nej. Det är en överdriven rädsla. Den rädslan bygger på att alla män är våldtäktsgalningar. De flesta killar är lika som de flesta tjejer. De är kåta och vill knulla. Är jag rädd följer jag inte med. Eller så är det inte frivilligt. Det har aldrig hänt.

  • Anonym (maski­s)
    Äldre 7 Dec 23:20
    #16

    Ja är jävligt säker på min sexualitet och sex... Men följde me okända ÄLDRE män på fyllan hem för ja mådde dåligt och ville bara ha närhet o känna mig älskad vissa gånger... andra gånger trode jag att jag inte förtjänade bättre... ja är jävligt bra flickvän men alltid haft otur.. så alltid fått fel killar som bara lekt me ens känslor och fått en o tro att man är uppskattad men dom dejtat fler.. jaa men sen hände ngnt och ja sluta följa me snubbar hem... ja gav upp helt enkelt att bli älskad eller omtyckt eller sedd... Nu är inte alla människor sp här men ja hade min period i några år o de va denna anledning

  • Anonym (Titul­ar)
    Äldre 7 Dec 23:58
    #17
    Anonym (slampan) skrev 2016-12-07 22:02:42 följande:

    1. Nej. För att det är kul.
    2. Nej. För att få knulla.
    3. Nej. Det är en överdriven rädsla. Den rädslan bygger på att alla män är våldtäktsgalningar. De flesta killar är lika som de flesta tjejer. De är kåta och vill knulla. Är jag rädd följer jag inte med. Eller så är det inte frivilligt. Det har aldrig hänt.


    Håller med, fast jag är ju kille

    Man träffas o pratar o har jäkla kul på krogen. Det är roligt och båda vill ha mer. Ibland följer tjejen med kilen och ibland tvärtom. Det är roligt och båda är kåta och vill ligga. Visst:)
  • Anonym (A)
    Äldre 8 Dec 16:19
    #18

    För att jag älskar uppmärksamheten och bekräftelsen. Dessutom är det sjukt spännande med nya ligg.

    Aldrig rädd.

  • Äldre 8 Dec 16:21
    #19
    Anonym (slampan) skrev 2016-12-07 22:02:42 följande:

    1. Nej. För att det är kul.
    2. Nej. För att få knulla.
    3. Nej. Det är en överdriven rädsla. Den rädslan bygger på att alla män är våldtäktsgalningar. De flesta killar är lika som de flesta tjejer. De är kåta och vill knulla. Är jag rädd följer jag inte med. Eller så är det inte frivilligt. Det har aldrig hänt.


  • Anonym (Sälls­kapsda­m) Trådstartaren
    Äldre 8 Dec 19:13
    #20

    Ja det är verkligen spännande med ett helt nytt ligg, kan verkligen hålla med om det. För mig är det som ett "pärlband" av saker jag vill uppleva och görs med honom om jag ör riktigt tänd på honom. Att se hur han gör, hur han reagerar på olika saker, vad han blir upphetsad av, vad jag kan få honom att gilla och igång på osv. Jag testar alltid dem på olika sätt och lyckas ofta att hålla en kille på halster längre än vad ett par av mina tjejkompisar lyckas med. Man känner verkligen att man har killen i sin hand i dessa lägen. Att hitta gemensamma saker som man gillar sexuellt, utöver standardupplägget är alltid ett stort bonus

Svar på tråden Varför följer du med okända killar hem från krogen?