• Anonym (37)
    Äldre 7 Dec 14:59
    17430 visningar
    29 svar
    29
    17430

    Kvinnor tycker till om analsex!

    Kvinnor!
    Jag vill veta era åsikter om analsex! Komplettera gärna med hur gammal du är!

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor tycker till om analsex!
  • Anonym (M35)
    Äldre 7 Dec 17:16
    #1

    Följer intresserat.

  • Anonym (Tjej2­6)
    Äldre 7 Dec 23:20
    #2

    Går inte att svara flera alternativ, men jag tycker om det. Hatade det i början när jag var med mitt ex, men med andra partners efteråt har det gått bra. Min nuvarande är inte superintresserad men det händer några gånger per år. Det funkar för mig, men hade inte haft nåt emot om det blev en gång i veckan istället.

  • Anonym (Titul­ar)
    Äldre 7 Dec 23:52
    #3
    Anonym (Tjej26) skrev 2016-12-07 23:20:58 följande:

    Går inte att svara flera alternativ, men jag tycker om det. Hatade det i början när jag var med mitt ex, men med andra partners efteråt har det gått bra. Min nuvarande är inte superintresserad men det händer några gånger per år. Det funkar för mig, men hade inte haft nåt emot om det blev en gång i veckan istället.


    Tycker du om det då? Tolkar det som att du inte gillade det ibörjan men gillar det nu. Har själv aldrig provat så är bara nyfiken på tankar kring det
  • Anonym (Tjej2­6)
    Äldre 7 Dec 23:54
    #4
    Anonym (Titular) skrev 2016-12-07 23:52:06 följande:
    Tycker du om det då? Tolkar det som att du inte gillade det ibörjan men gillar det nu. Har själv aldrig provat så är bara nyfiken på tankar kring det
    Ja, jag skrev i början att jag tycker om det :) mitt ex var den första jag hade analsex med och han var inte snäll men det har känts mycket bättre efter honom. Jag tycker det är skönt.
  • Anonym (37) Trådstartaren
    Äldre 8 Dec 07:49
    #5

    Jag trodde nog att många skulle svara att de bara ställer upp för att deras kille är så på!

  • Anonym (likal­ika)
    Äldre 8 Dec 11:56
    #6
    Anonym (37) skrev 2016-12-08 07:49:43 följande:

    Jag trodde nog att många skulle svara att de bara ställer upp för att deras kille är så på!


    Jag tror inte det är så att en massa fler killar gillar analsex än vad det är tjejer som gör det.

    För är det inte ändå så att när det kommer till vad man gillar inom sex så är tjejer och killar ganska lika? Och då menar jag så att man gillar ungefär samma scenarion, t ex "kille tar tjej i tvåan". Är man då kille kommer man att vilja ta sin tjej i tvåan. Är man tjej så vill man bli tagen i tvåan. Man liksom identifierar sig med rätt rollperson, men grundscenariot är snarlikt.

    Det är i mina ögon det vettigaste sättet att se på dessa saker. Det finns en massa olika scenarier och vissa är mer populära bland människor, andra mindre, men överlag är det nog ganska jämnt fördelat över könen hur många som gillar en viss grej.

    Jag tror t ex att det är något vanligare att tjejer är undergivna inom BDSM, och som av en oerhörd slump är det nog också något vanligare att killar är dominanta. Anledningen är att scenariot "dominant kille + undergiven tjej" allmänt anses porrigt. Då kommer fler tjejer att identifiera sig med den undergivna och fler killar med den dominanta. Men naturligtvis är också motsatsen relativt vanligt förekommande.

    Eller har jag fel? Finns det några sexgrejer som nästan enbart killar eller enbart tjejer gillar?
  • Anonym (likal­ika)
    Äldre 8 Dec 11:58
    #7

    Jag vill också tillägga att jag tror att det jag skrev om beror på att mycket inom sex är inlärt. Vi människor lär oss (helt bortsett från könen) vad som är sexigt, upphetsande etc, och då blir det så att man får en uppsättning scenarier som bedöms sexiga, och så väljer man den roll i scenariet som ligger en själv närmast.

  • Anonym (Nja)
    Äldre 8 Dec 12:27
    #8
    Anonym (likalika) skrev 2016-12-08 11:56:13 följande:

    Jag tror inte det är så att en massa fler killar gillar analsex än vad det är tjejer som gör det.

    För är det inte ändå så att när det kommer till vad man gillar inom sex så är tjejer och killar ganska lika? Och då menar jag så att man gillar ungefär samma scenarion, t ex "kille tar tjej i tvåan". Är man då kille kommer man att vilja ta sin tjej i tvåan. Är man tjej så vill man bli tagen i tvåan. Man liksom identifierar sig med rätt rollperson, men grundscenariot är snarlikt.

    Det är i mina ögon det vettigaste sättet att se på dessa saker. Det finns en massa olika scenarier och vissa är mer populära bland människor, andra mindre, men överlag är det nog ganska jämnt fördelat över könen hur många som gillar en viss grej.

    Jag tror t ex att det är något vanligare att tjejer är undergivna inom BDSM, och som av en oerhörd slump är det nog också något vanligare att killar är dominanta. Anledningen är att scenariot "dominant kille + undergiven tjej" allmänt anses porrigt. Då kommer fler tjejer att identifiera sig med den undergivna och fler killar med den dominanta. Men naturligtvis är också motsatsen relativt vanligt förekommande.

    Eller har jag fel? Finns det några sexgrejer som nästan enbart killar eller enbart tjejer gillar?


    Min uppfattning är att killar är betydligt mkt mer intresserade av analsex än tjejer! Att det ofta är en kille som övertalar en tjej att prova, sen i vissa fall gillar hon det och vill fortsätta, men om han inte velat ha det skulle hon aldrig tagit upp det.
  • WireLe­ss
    Äldre 8 Dec 12:29
    #9

    Det ser häftigare ut än vad det är enligt mig. Fittan är mjukare och helt enkelt skönare på alla sätt.

  • Anonym (male)
    Äldre 8 Dec 14:46
    #10
    Anonym (likalika) skrev 2016-12-08 11:56:13 följande:
    Eller har jag fel? Finns det några sexgrejer som nästan enbart killar eller enbart tjejer gillar?
    Inte inom analsex, men det finns så mycket annat som enbart killar gillar.
    Att massera, pussa och slicka på fötter, att sniffa på använda underkläder, att massera bröst och suga på bröstvårtor, att klatscha rumpan för att se dallret lär knappast intressera någon (hetero)tjej. Bara för att ta några exempel.
Svar på tråden Kvinnor tycker till om analsex!