• Värmeljus69

    Hjälp! Kan inte komma utan en grönsak i rumpan

    Hej alla!

    För ungefär ett år sen så provade jag och min sambo att stoppa in en morot i min rumpa medans vi hade sex. Jag gillade det väldigt mycket och vi gjorde de några gånger till.

    Nu har det blivit ett problem då jag nu inte kan komma utan det! Har provat med buttplugs, men de ger inte samma effekt (det funkar bara med grönsaker, till exempel morötter, gurka, palsternacka och ibland en purjolök). Min kille tror att jag har trappat ner/börja sluta med det, men ja smyger oftast in en rädisa när han inte ser. 

    Måste få denna vana att sluta, vad ska ja ta mig till? 

  • Svar på tråden Hjälp! Kan inte komma utan en grönsak i rumpan
  • Anonym (What)

    HAHAHAHAHA älskar svaren!

    Men alltså vadå, du får klitorisorgasm genom att ha nåt i analen? Hur sjukt!

  • Värmeljus69

    alltså vi har ju sex samtidigt som jag har den där. Är väl mest för att ja inte kan bli kåt utan det längre.

    Taskigt att skratta när någon äntligen har samlat mod att fråga om en lite pinsam grej. 

  • Värmeljus69
    Anonym (47yo-tuppruskare) skrev 2016-12-07 23:38:36 följande:

    Varför sluta?


    Vet inte, känns ju lite konstigt ibland. Det är ju inte en vana jag vill ha hela livet.
  • Anonym (47yo-tuppruskare)
    Värmeljus69 skrev 2016-12-07 23:42:58 följande:
    Vet inte, känns ju lite konstigt ibland. Det är ju inte en vana jag vill ha hela livet.
    Det är ju sådana lite "udda" grejer som ger sexlivet det där lilla extra, å du uppskattar det uppenbarligen, så fortsätt vettja.
  • Anonym (Jasmine)

    Låter galet! Men kul.

    Vad gör ni av grönsakerna efteråt?

Svar på tråden Hjälp! Kan inte komma utan en grönsak i rumpan