• Anonym (Dagsex)

    Hotellrum för sex på dagtid - hur gör man?

    Går det att ta in på ett hotellrum för bara någon eller några timmar på dagtid?

    Jag och en kollega vill / behöver träffas för att ha sex och av olika praktiska orsaker (vilka är oviktigt) kan vi bara träffas på dagtid. Vi vill inte bara smita in på någon avskild toalett för att "få det avklarat" utan vi vill ha bra och ostört sex. Därför kan ett hotellrum vara en bra lösning. Då vi är kollegor så behöver detta skötas diskret, men det klarar vi av. 

    Går det att hyra ett hotellrum för bara någon eller några timmar på kontorstid? Hur beställer man? Det behöver ju knappast vara tydligt för hotellpersonalen vad vi är ute efter. Finns det vissa hotell som är "mindre nogräknade"? Vi befinner oss i Stockholms innerstad om det kan vara till hjälp.

    Kanske finns det andra sätt att få tillgång till en avskilt säng och gärna en dusch efteråt?

    Ni som har erfarenhet eller som bara är allmänt kreativa får gärna dela med er av era erfarenheter eller idéer och förslag.

    Ni som bara vill moralisera eller som knappast kan tillföra något kan sluta läsa nu. Allt trams och nedlåtande kommentarer kommer anmälas och därefter ignoreras. 

    Tack på förhand! 

  • Svar på tråden Hotellrum för sex på dagtid - hur gör man?
  • Anonym (Staffan)

    Hade liknande bekymmer för några år sen....gick faktiskt in på en klädaffär och hade sex i ett omklädningsrum.... kan jag rekommendera

  • Anonym (Dagsex)
    Anonym (Staffan) skrev 2016-12-07 23:37:24 följande:

    Hade liknande bekymmer för några år sen....gick faktiskt in på en klädaffär och hade sex i ett omklädningsrum.... kan jag rekommendera


    Hm, det låter intressant, men är nog lite för lik lösningen med en snabbis på toa och det ville vi helst undvika. Tack ändå för ditt svar.
  • Malinnkpg

    Jobbar på hotell, du kan inte hyra hotellrum per timme, du kan därimot betala vid incheck så är det inte någon som bryr sig om du sover kvar eller inte. Lämna bara nyckeln/kortet i rummet på skrivbordet om du inte vill lämna det i reception.

  • Anonym (Cosby)

    Men du kan väl knulla vartsomhelst. Varför hyra ett hotellrum per timme. Verkar onödigt. Om ni är sugna på varandra ligg med varandra, hitta inte ursäkter med hotell för timmen. Då kan ni lika väl knulla bakifrån i Katarinahissen

  • Anonym (X)

    Ingen mening att prova med Clarionhotellen, bara så du vet. Däremot kan du hyra ett rum för en natt och be om tidig incheckning.
    Rest and fly på Arlanda går att hyra per timme.

  • Anonym (Sammie)

    Det brukar inte vara några problem. 
    Min erfarenhet är från olika Scandichotell där vi då och då hyrde ett hotellrum för korta möten (alltså riktiga arbetsmöten) istället för liten konferenslokal. Har även gjort detsamma för andra möten (sex under ett par timmar) på dagtid. Vilken typ av möte man ska ha på rummet brukar det sällan eller aldrig skulle jag vilja säga frågas om. 
    Lycka till!

  • Anonym (Dagsex)
    Anonym (Sammie) skrev 2016-12-08 09:26:39 följande:

    Det brukar inte vara några problem. 
    Min erfarenhet är från olika Scandichotell där vi då och då hyrde ett hotellrum för korta möten (alltså riktiga arbetsmöten) istället för liten konferenslokal. Har även gjort detsamma för andra möten (sex under ett par timmar) på dagtid. Vilken typ av möte man ska ha på rummet brukar det sällan eller aldrig skulle jag vilja säga frågas om. 
    Lycka till!


    Detta låter som det bästa tipset hittills. 

    Hur går du tillväga? Ringer du och bokar ett hotellrum för en minikonferens eller säger du bara att du behöver ett hotellrum "Mellan 12 - 15" för ett affärsmöte?

    Utveckla gärna är du snäll. 
  • Anonym (Krångligt?)

    Som någon skriver ovan; Är det inte bara att boka ett hotellrum och sedan lämna det när ni är klara? Utmaningen kanske är det i många fall är svårt att få tillgång till rummet innan 15 och man måste lämna det innan 11.

    De hotell jag stött på som har dagrum (exempelvis i närheten av flygplatser) har en tendens att kosta lika mycket som en hel natt. Enda fördelen är att man har rummet mellan typ 8-17 vilket gör att man kan sova (?) mellan flygen.

  • TomAnd

    Ser inga problem....

    Klart att hotelrum är trevligare än hissar, omklädningsrum.....

    Att ringa o fråga om hotelrum dagtid är väl inte svårt, vi har gjort det då vi behövt vila ut i samband med långresa innan möten startar och då fått incheckning tidigt

  • Anonym (Nice)

    Kolla typ Nordic-hotellen som ligger vid centralen. Säg att ni har 4-6 timmar mellan två tåg och skulle behöva möjlighet att sova några timmar. Dvs om du inte vill dra den riktiga storyn .

    Hotell är vinstdrivande företag som nog ser möjligheter att tjäna pengar. De skiter nog i om ni har sex dagtid eller kvällstid på rummen. Det enda de vill undvika är väll att bli ett tillhåll för prostution.

    Klart man hellre håller till på ett hotellrum än på en toalett. Toan har har ju sin charm men vill man ligga och mysa efteråt och/eller duscha är ju toan inte så praktisk...

  • TomAnd

    Finns flera hotel runt centralen om ni nu kan ta er tid.

    Hotelsex är skönt...lycka till....

  • Anonym (Dagsex)

    Tack för alla svar och bra förslag.

    Vilka hotell runt Centralen pratar vi om? 

  • Anonym (12345)
    Anonym (X) skrev 2016-12-08 09:01:19 följande:

    Ingen mening att prova med Clarionhotellen, bara så du vet. Däremot kan du hyra ett rum för en natt och be om tidig incheckning.
    Rest and fly på Arlanda går att hyra per timme.


    Varför ingen mening att prova där?
    Får man inte boka ett rum dagtid?
  • Jonte71

    Som flera sagt, boka boende i närheten av platser många resande passerar, centralen eller Arlanda. Vilket hotell där beror på hur lyxig stund ni vill ha eller om det bara är en säng och enskildhet. Kolla runt på nätet så får ni en prisbild också.

    Ha en trevlig hotellvistelse!

  • Anonym (X)
    Anonym (12345) skrev 2016-12-19 18:41:00 följande:
    Varför ingen mening att prova där?
    Får man inte boka ett rum dagtid?
    Jag och maken kom tidigt med nattåg och hade inte sovit så bra, så vi tänkte hyra ett rum några timmar för att sova ut. Jag har ofta bott på Clarionhotellen runt centralen så jag ringde dit. De var mycket skeptiska till dagrum, men till sist fick vi rum på Sign. Väl där fick vi visa körkort, som de tog kopior på, men det slutade ändå med att vi fick betala för ett dygn.
Svar på tråden Hotellrum för sex på dagtid - hur gör man?