• Lajvaren

    Är en penis på 26cm...

    och 16,5cm i omkrets något som kvinnor fantiserar om? Eller är det kanske rentutav avtändande?

  • Svar på tråden Är en penis på 26cm...
  • Anonym (lagom ÄR bäst)

    Låter helt oanvändbart faktiskt.

    Jag har dumpat en kille för att han var för grov, han hade ingen aning om vad han skulle göra med den heller.

  • Anonym (?)

    Är du kär i din egna kuk?

    Vill su ha uppmärksamhet för din kuk så registrera dig på bc eller något

  • Lajvaren
    Anonym (?) skrev 2016-12-08 00:10:23 följande:

    Är du kär i din egna kuk?

    Vill su ha uppmärksamhet för din kuk så registrera dig på bc eller något


    Har ett konto på Darkside om du undrar, men förstår inte riktigt vad jag gjort som retar folk?
  • Dr Nail
    Lajvaren skrev 2016-12-08 00:21:29 följande:

    Har ett konto på Darkside om du undrar, men förstår inte riktigt vad jag gjort som retar folk?


    Blev född?
  • Lajvaren

    Detta är ju jättefascinerande. Är det för att jag nämner måtten på penisen? Jag påstår ju inte äns att det är min. Jag bara ställer en fråga och nämner måtten på en ovanligt stor penis. Varför blir folk upprörda över det?

  • Anonym (Tjej)

    Man hade väl försökt acceptera det om man var kär, annars nej tack. Absolut inget positivt. Min kille har så grov och det är bara krångligt, gör ont och jag går sönder ibland. Aldrig spontansex. Men jag älskar honom så vi försöker ändå. Men hade valt smalare på honom om jag kunde.

  • Anonym (Tjej)
    Lajvaren skrev 2016-12-08 02:01:36 följande:

    Vet han om att du känner så?


    Att jag föredragit smalare. Ja det vet han och han hade gärna haft det om det var möjligt. Men det är det ju inte så det är inget vi pratar om liksom, är ju bara sårande. Han hade föredragit lite mindre bröst på mig med.
  • Lajvaren
    Anonym (Tjej) skrev 2016-12-08 03:30:26 följande:

    Att jag föredragit smalare. Ja det vet han och han hade gärna haft det om det var möjligt. Men det är det ju inte så det är inget vi pratar om liksom, är ju bara sårande. Han hade föredragit lite mindre bröst på mig med.


    men det är ju knappast att brösten hämmar erat sex antar jag?
  • BSDC

    läs kommentarerna i nätverket undrhållande raggmail så kanske du kommer att förstå att de flesta människor tycker att var sak har sin plats förutom de som skickar knäppa raggmail dårå eller kukbilder och tror att nån tänder på det å de är ju bra för då har vi andra nåt å garva åt kukbilder passar på ds eller bc bilder på små uppklädda voffsingar passar på fl

Svar på tråden Är en penis på 26cm...