• Angeleyez

    BF 15-31 AUG 2017

    Någon mer som nyligen plussat och beräknar förlossning från mitten av augusti som vill följas vid genom graviditeten??

  • Svar på tråden BF 15-31 AUG 2017
  • Scandalia

    Hej! Jag plussade i tisdags och är i v.5 just nu med bf runt den 16 aug. Dock så kommer jag pga tidigare livmoderruptur snittas minst två veckor innan.

    Har en dotter på 6år och en ängladotter på 16 månader så detta blir min tredje graviditet.

    Har du några barn sen innan? Och hur mår du? En massa symtom? ?

  • Cecilialia

    Jag plussade imorse med Clearblue digi, fick Gravid 2-3. Blev överlycklig!! Det är andra barnet

    Hade vart kul om vi hade någon slags Bf 2017-grupp på Fb så vi kan följas åt

  • Skridskoprinsessan

    Hej jag är också gravid! Vågar knappt tro det... Har en dotter på 3 år och försökt göra ett syskon ca 1 år utan framgång. Mf i våras. Grattis ni andra också!

  • Angeleyez

    Va kul! Jag själv har en pojk på 5 och en ängel jag förlorade i vecka 20 så är toknervös men försöker glädjas å grattis till er

  • Scandalia

    Grattis till plussen! :D En fbgrupp låter bra. Känns lite lättare att kommunicera därigenom för mig åtminstone då jag inte är så aktiv på fl vanligtvis ????

    Ska jag fixa eller nån annan? ?

    Vi har iaf försökt i närmare ett år, då vi fick ok från min läkare i januari, sen har det varit en låååång väntan känns det som. Och att vi lyckades denna gång kunde jag knappt tro eftersom jag skulle vara bortrest under den beräknade äl, men den måste inträffat tidigare om inte dom små simmarna var sega förra månaden ????

    Just nu mår jag iaf hyfsat. Lite avogt inställd till att äta, småömma bröst, mer lättretlig och dessutom så har jag halsbränna av och till ? Halsbrännan ska man nog inte klaga på dock, eftersom det var den som gjorde att jag testade mig på bim-3 och fick ett plus ????

  • Scandalia

    Och alla förbånkade frågetecken i mitt inlägg är smileysar som av nån anledning inte vill va med :O

  • Scandalia
    Skridskoprinsessan skrev 2016-12-11 22:40:51 följande:

    Också så osugen på mat, ont i brösten och trött - men tydligen inte just nu...

    Håller tummarna för oss alla!


    Tröttheten känner jag igen. Iaf heeeeeela dagarna, men att somna på kvällen är stört omöjligt eftersom man får en massa tid att tänka och fantisera :D Och jag borde verkligen sova då jag måste upp vid 03.30 för att åka till jobbet :/ Meeeen det är bara å bita i det sura och frsöka sova på rasten istället :)
Svar på tråden BF 15-31 AUG 2017