• LV2
    Äldre 9 Dec 19:32
    10129 visningar
    58 svar
    58
    10129

    Äntligen under 100 kilo

    När jag startade den 27 juni i år vägde jag 124,8 kilo idag har jag gått ner till 93,8 kilo. Jag är så glad nu kommer jag i en gammal klänning som jag inte kunnat på länge känslan är fantastiskt! Familjen är så glada jag hoppas komma under 90 kilo innan nästa år. Jag har gjort detta själv med viljan promenader ändrad kost och träning på gymmet jag mår toppen! Min kamp fortsätter detta året och nästa ner till 70 kilo



    n

  • Svar på tråden Äntligen under 100 kilo
  • Äldre 9 Dec 19:33
    #1

    Grattis, riktigt bra jobbat.
    Fortsätt den nya hälsosamma livsstilen.

  • LV2
    Äldre 9 Dec 19:46
    #2

    Tack så mycket!

  • Äldre 9 Dec 20:00
    #3

    Wow! Imponerande. Måste kännas rejält förändrat i kroppen.

  • LV2
    Äldre 9 Dec 20:09
    #4

    Ja det gjör det verkligen EnGladpingvin mycket lättare och man känner sig piggare.

  • Äldre 10 Dec 12:31
    #5
    LV2 skrev 2016-12-09 19:32:03 följande:

    När jag startade den 27 juni i år vägde jag 124,8 kilo idag har jag gått ner till 93,8 kilo. Jag är så glad nu kommer jag i en gammal klänning som jag inte kunnat på länge känslan är fantastiskt! Familjen är så glada jag hoppas komma under 90 kilo innan nästa år. Jag har gjort detta själv med viljan promenader ändrad kost och träning på gymmet jag mår toppen! Min kamp fortsätter detta året och nästa ner till 70 kilo

    n


    Wow sjukt starkt av dig gå ner så mycket i vikt. Det e ju fan över 30 kg sen i somras jue. Med din vilja & inställning kommer du säkert klara först 90 sen 70 kg med.

    Lycka till & You go girl!

    (Men kom ihåg du gör det för dig själv & du e en lika bra människa även om du nu inte skulle fixa gå ner som du tänkt. Just sayin. ;)
  • LV2
    Äldre 10 Dec 12:43
    #6

    Tack man får låta det ta den tiden det tar med vikten men lyckas ska jag. Det har gått fort kilorna har bara rasat jag förstår att det kan ta tid när man gör det själv eller att man inte når dit man vill så snabbt men jag kämpar på. Ja det är över 30 kilo jag fattar det inte själv hjärnan hänger inte med.

  • LV2
    Äldre 11 Dec 09:33
    #7

    Känslan att få på sig byxor är härligt! Innan har jag använt mysbyxor så detta är väldigt roligt.

  • CYA
    Äldre 11 Dec 13:52
    #8

    Kan du inte berätta mer hur du har lyckats?

    Hur har d skaffat dej näringskunskap?

    Vad har du avstår från och ersatt med?

    Berätta

  • LV2
    Äldre 11 Dec 14:16
    #9

    Hej jag avstår från ljust bröd äter hårt bröd, inte mycket pasta mera potatis grovt bröd jag äter husmanskost ej köp pizza köp hamburgare jag räknar kalorier och rör på mig. Näringskundskap har jag fått av Viktväktarna en gång i tiden och samtal med överviktsläkare och psykolog det hela handlar om Att äta mera nyttigare avstå från feta alternativ som man köper ute. Jag äter gärna bulle och kaka men inte mängder att avstå helt är inte bra tycker jag.

  • LV2
    Äldre 14 Dec 06:07
    #10

    Dagens vikt är 92.2 kilo jag kanske lyckats komma under 90 kilo tills nästa år det hade varit så roligt! Jag har beställt en ny klänning som jag tänker ha på nyår med fina strumpbyxor det känns roligt Att kunna ha kläder som är i mindre storlek och vara lite fin på nyår. kortet med klänningen den tyckte jag blev så fin på mig och byxorna som inte är mysbyxor underbar känsla!

Svar på tråden Äntligen under 100 kilo