• Anonym (Anonym)

    Ingen mens på två månader utan biverkningar, pstav

    Allt började igår när en vän till mig stannade kvar och märkte hur många gånger jag gick upp på toa. Vi hade tidigare under dagen kommit fram till att jag inte haft mens på över 2 månader. Det är inte så att jag vart orolig över det då jag har en pstav och biverkningen är att mensen gör lite dom den själv vill. Men efter hon nämnde det och började fråga massa om det började jag tänka. Men det roliga är att alla dom där biverkningarna man får under en graviditet har jag alltid haft, förutom illamåendet som kommit nu pga bakterieskräck( blir alltid extra under vinterkräksjukan).

    Men frågan är nu om jag ska testa mig eller om jag bara ska låta det vara när jag ändå inte känner något?

  • Svar på tråden Ingen mens på två månader utan biverkningar, pstav
  • Anonym (Anonymnummerett)

    Jag hade pstav i 4år utan någon mens. Blir ofta så med pstav eller oregelbunden mens. Därför många som har kraftig mensvärk osv väljer pstav för att den lindrar. Jag skulle inte vara orolig att vara gravid! Att springa på toa ofta kan bero på mycket annat :p men är du orolig så är det bara testa dig så får du svart på vitt å snabbt svar, ingen ide och gå runt å spekulera eller vara orolig i onödan! :)

Svar på tråden Ingen mens på två månader utan biverkningar, pstav