• Äldre 11 Dec 16:35
    20015 visningar
    35 svar
    35
    20015

    Tjejer! Vad tycker ni om fittsmisk egentligen??

    Ibland är det svårt att låta bli att daska till med handen eller kuken över fittan (min personliga uppfattning). Smisk kanske inte är rätt ord men lite trummande/daskande sådär, under en avsugning eller när man munknullar. Alternativt bara för att det ser så sjukt inbjudande ut innan man skall tränga in bakifrån. 

    Smisk på rumpan är det ju många som går igång på. Även av lite hårdare slag. Men fittsmisk pratas det aldrig om. Finns det tjejer som inte tycker om att ens få lättare daskar? Någon tycker kanske om att bli ordentligt smiskad över fittan? Var går egentligen gränsen för vad som är skönt? Eller är det hela bara ett jäkla otyg när någon daskar till lätt med handen när det egentligen bara är kuken man vill ha?


    Ordförande i seniorklubben
  • Svar på tråden Tjejer! Vad tycker ni om fittsmisk egentligen??
  • Anonym (Nej tack)
    Äldre 11 Dec 16:50
    #1
    -1

    Fullständigt avtändande och porrfilmsskadat beteende.

  • Anonym (m)
    Äldre 11 Dec 16:54
    #2

    Aldrig hört ordet så antar du har hittat på det själv.

    Sen alltså, hur omogen är du TS? "svårt att låta bli att daska med handen eller kuken" Har du ingen impulskontroll? 

  • Äldre 11 Dec 16:57
    #3
    Anonym (m) skrev 2016-12-11 16:54:36 följande:

    Aldrig hört ordet så antar du har hittat på det själv.

    Sen alltså, hur omogen är du TS? "svårt att låta bli att daska med handen eller kuken" Har du ingen impulskontroll? 


    Ja men visst är det uppiggande med ett outforskat ämne på FL!! Du har inte ens hört ordet innan.

    Begränsad impulskontroll i vissa lägen stämmer bra. 
    Ordförande i seniorklubben
  • Anonym (hjälp­)
    Äldre 11 Dec 17:03
    #4
    -1
    Anonym (Nej tack) skrev 2016-12-11 16:50:10 följande:
    Fullständigt avtändande och porrfilmsskadat beteende.
    Exakt! Usch!
  • Anonym (avtän­dande)
    Äldre 11 Dec 17:21
    #5

    Jo fittsmisk har avhandlats avigt och rätt. Jag förknippar det med porrfilm och skådisar som försöker jaga igång sin trötta kuk.

  • Anonym (Illa)
    Äldre 11 Dec 18:31
    #6

    Otrevligt, avtändande och plågsamt.

  • Äldre 11 Dec 18:40
    #7
    -1

    Det gillar jag inte.... smisk på rumpan däremot, det älskar jag

  • Anonym (B)
    Äldre 11 Dec 18:48
    #8
    -1
    Neol skrev 2016-12-11 16:57:02 följande:
    Begränsad impulskontroll i vissa lägen stämmer bra. 
    Det låter inte som ett säkert beteende i sexuella situationer, kanske något du borde söka hjälp för. 
  • Äldre 11 Dec 18:49
    #9

    Sällan jag sett en sån enighet i en tråd på FL . Ordet smisk kan nog ge en lite annorlunda bild än vad jag föreställer sig, men spannet över vad folk gillar sexuellt brukar generellt sett väldigt brett, så är ändå förvånad. 


    Ordförande i seniorklubben
  • Äldre 11 Dec 18:52
    #10
    Anonym (B) skrev 2016-12-11 18:48:48 följande:
    Det låter inte som ett säkert beteende i sexuella situationer, kanske något du borde söka hjälp för. 
    Absolut! Jag skall överväga det. Det kan nog vara mycket allvarligt. Lite som analsex på 1800-talet, då visste man att det enda rätta för att få stopp på beteendet i vissa fall var lobotomi.
    Ordförande i seniorklubben
Svar på tråden Tjejer! Vad tycker ni om fittsmisk egentligen??