• Wantakid

    Ingen mens trotts BIM.

    I början utav september så fick vi vårat första plus på stickan efter 2 års oskyddat sex.

    Vi hade dock inte kört på så intensivt varje månad då vi valde att lägga det på is ett tag.

    Och plusset kom när vi minst anade det och det var så mycket omkring oss just då så jag knappt reflekterade över symptomen & sen mens.

    Men den magiska känslan är helt oslagbar när man får två streck!

    Tyvärr slutade detta i missfall i V.7 och det påverkade oss väldigt kraftigt.

    Har därefter inte riktigt orkat gå på det igen speciellt intensivt även fast jag velat.

    Nu sitter jag här, på BIM och ingen mens i sikte ännu.

    Straxt efter ägglossning hade jag som en kraftig träningsvärk i "tjejmagen" som höll i sig en dag, molande värk från och till, och har sen dess haft extremt svullen mage, mycket gaser vilket är ovanligt, ömma bröst och väldigt mycket flytningar som fortfarande håller i, brukar vanligtvis bara ha flytningar runt ÄL

    Har förtillfållet inga tester hemma för att testa, då jag valt att vänta för att inte bli allt för besviken om de visar neg.

    Men har mensen inte dykt upp under morgondagen så åker jag och köper!

    Jag önskar verkligen att det finns en liten ärta där inne som vill växa.

    Kanske finns det någon mer som vill följa denna tråd, dela med er av era symptom och hur det går för er?

    Hade varit kul att följas oavsett hur det går.

  • Svar på tråden Ingen mens trotts BIM.
  • Treansresa

    Har varit i samma . Vet ej varför jag skriver egentligen.

    Vill dock bara skicka ett stort lycka till med utebliven.mens och testet och beklagar verkligen missfall.:(

  • Treansresa
    Wantakid skrev 2016-12-13 00:34:03 följande:

    Tack så jätte mycket!

    Har du fått en knodd nu eller hur går det för dig?


    Är gravid i v 8 så hoppas att det blir en knodd. Men har fått se hjärtat slå
  • Linda2barnsmamma
    Wantakid skrev 2016-12-13 11:41:02 följande:

    Precis det jag var rädd för!

    Mensen 1 dag sen men ändå negativt på gravtest :(


    Kanske är för tidigt ? Avvakta ett par dagar så kanske du får ett pluss. Vet att det inte är det lättaste att vänta , men ibland är det bättre att stå ut en att bli besviken gång på gång :/

    Hoppas på ett pluss för er :)
  • Wantakid
    Linda2barnsmamma skrev 2016-12-13 15:08:57 följande:

    Kanske är för tidigt ? Avvakta ett par dagar så kanske du får ett pluss. Vet att det inte är det lättaste att vänta , men ibland är det bättre att stå ut en att bli besviken gång på gång :/

    Hoppas på ett pluss för er :)


    Nä jag ska avvakta några dagar till om mensen fortfarande inte dykt upp, orkar inte för många negativa svar just nu!

    hoppet är ännu inte över!

    Tack!
  • Treansresa
    Wantakid skrev 2016-12-13 11:41:02 följande:

    Precis det jag var rädd för!

    Mensen 1 dag sen men ändå negativt på gravtest :(


    Jag har fått plus bim+4 och bim +5 så avvakta någon dag.
  • Linda2barnsmamma
    Wantakid skrev 2016-12-13 15:31:53 följande:

    Nä jag ska avvakta några dagar till om mensen fortfarande inte dykt upp, orkar inte för många negativa svar just nu!

    hoppet är ännu inte över!

    Tack!


    Men om det kan va någon tröst , liten ialf .. så..

    Första graviditeten plussa jag inte fören v.12

    Andra graviditeten plussa jag inte fören v.9

    Alltså alla test var negativa fram tills jag plussa. BM har inte en aning om varför det varit så båda gångerna men antagligen höjdes mitt hcg sakta. :)
  • Wantakid
    Linda2barnsmamma skrev 2016-12-13 15:49:27 följande:

    Men om det kan va någon tröst , liten ialf .. så..

    Första graviditeten plussa jag inte fören v.12

    Andra graviditeten plussa jag inte fören v.9

    Alltså alla test var negativa fram tills jag plussa. BM har inte en aning om varför det varit så båda gångerna men antagligen höjdes mitt hcg sakta. :)


    Okej hoppas de kommer ett plus fast lite senare!

    Dock plussade jag på BIM förra graviditeten, slutade ju tyvärr i missfall men har förstått att de kan vara olika för varje grav!
  • Wantakid
    Treansresa skrev 2016-12-13 15:36:41 följande:

    Jag har fått plus bim+4 och bim +5 så avvakta någon dag.


    Okej tack för du delar med dig! :)
  • Linda2barnsmamma
    Wantakid skrev 2016-12-13 15:59:21 följande:

    Okej hoppas de kommer ett plus fast lite senare!

    Dock plussade jag på BIM förra graviditeten, slutade ju tyvärr i missfall men har förstått att de kan vara olika för varje grav!


    Okej , ja beklagar missfallet. Ja vet hur det känns.

    Men ja håller tummarna för er nu :)
Svar på tråden Ingen mens trotts BIM.