• Linda2barnsmamma

    Vi som vill ha nr 3, 2017 :)

    Någon mer som är sugen på en nr 3 ? ;) här har vi kommit fram till att det ska bli , eller så gott det går , en nr 3

    Har inget BIM att skriva då jag inväntar mens o ägglossning :) Snart hoppas jag !

    Barnen längtar & vi längtar.

  • Svar på tråden Vi som vill ha nr 3, 2017 :)
  • Linda2barnsmamma
    JeNnZz89 skrev 2016-12-13 14:23:15 följande:

    Vi vill oxå ha nr 3 2017, har försökt i 7månninget pluss ännu

    Har två flickor på 5år & 8år


    Hej. Kul ! :)

    Våra flickor är 5 år o 7 år :)

    Har varit utan sprutan i 3 veckor nu så vi börjar smått att försöka. Har inte haft mens på 9 år och ägglossning måste jag tydligen haft 2 gånger iaf pga barnen ;) men aldrig kännt av den.

    Med båda barnen har jag haft sprutan innan och blivit gravid inom 2 månader efter den gått ur båda gångerna :) men denna gång tror ja de tar längre tid.. det bara känns så :)
  • hannis

    Vi önskar oss också en trea. Vi har två killar 3,5 och 6,5 år. Har haft två ägglossningar hittills efter att jag tog ut spiralen. Skall ha mens nu på söndag. ????????

  • Linda2barnsmamma
    hannis skrev 2016-12-13 16:33:14 följande:

    Vi önskar oss också en trea. Vi har två killar 3,5 och 6,5 år. Har haft två ägglossningar hittills efter att jag tog ut spiralen. Skall ha mens nu på söndag. ????????


    Va roligt :) ingen av oss som har en av varje heller intressant vad trean blir.. hehe .

    Ja ja kan ju inte gå på varken mens el äl så ja får vänta och se helt enkelt

    Har du känt av något hittils ?
  • hannis

    Nja lite. Är illamående och har lite ont i blygdbenet. Men det händer att jag har i vanliga fall också så det är inget jag hoppas på. Står i valet och kvalet om jag skall testa mig redan på torsdag eftersom jag skall på julbord med jobbet då. Vill undvika kallrökt lax, brieost och skippa alkoholen om det visar sig att jag är gravid. Men å andra sidan är det tre dagar kvar på torsdag till BIM och det kanske ändå inte visar nåt.

  • Linda2barnsmamma
    hannis skrev 2016-12-13 17:51:45 följande:

    Nja lite. Är illamående och har lite ont i blygdbenet. Men det händer att jag har i vanliga fall också så det är inget jag hoppas på. Står i valet och kvalet om jag skall testa mig redan på torsdag eftersom jag skall på julbord med jobbet då. Vill undvika kallrökt lax, brieost och skippa alkoholen om det visar sig att jag är gravid. Men å andra sidan är det tre dagar kvar på torsdag till BIM och det kanske ändå inte visar nåt.


    Ja okej. Ja de kan ju va gravsymptom Det med men även innan mens symtom tyvärr.. men skulle dock inte tro att det är någon fara med just osten o laxen så pass tidigt ialf. Men för att va på säkra sidan skulle ja nog oxå skippa det om testen fortfarande visar minus på torsdag :)
  • tomten12

    Här vill jag vara med! Har 2 tjejer 9 och 6 år. Blev gravid i sep på första försöket men visade sig 21/11 vara ett MA. Var på återbesök 6/12 d v s 2 veckor efter och då hade jag en ägglossning när som, så jag tror jag är på ÄL+5-6.. Har alltså BIM 21-23/12 skulle jag tro. Vi sexade i torsdags och imåndags fick jag en superduper liten blödning som gör mig väldigt fundersam. Antingen sjukt sen ÄL, eller nidis eller ngt annat. Sitter med molvärk i ryggslutet som kommer och går.. annars nada. Detta är alltså vårat första försök, omgång nr 2 för omgång nr 1 tog sig ju, men blev inte kvar...

    När har ni BIM?

  • Linda2barnsmamma
    tomten12 skrev 2016-12-14 15:19:32 följande:

    Här vill jag vara med! Har 2 tjejer 9 och 6 år. Blev gravid i sep på första försöket men visade sig 21/11 vara ett MA. Var på återbesök 6/12 d v s 2 veckor efter och då hade jag en ägglossning när som, så jag tror jag är på ÄL+5-6.. Har alltså BIM 21-23/12 skulle jag tro. Vi sexade i torsdags och imåndags fick jag en superduper liten blödning som gör mig väldigt fundersam. Antingen sjukt sen ÄL, eller nidis eller ngt annat. Sitter med molvärk i ryggslutet som kommer och går.. annars nada. Detta är alltså vårat första försök, omgång nr 2 för omgång nr 1 tog sig ju, men blev inte kvar...

    När har ni BIM?


    Hej o välkommen :)

    Ja kan inte svara på det.. haha. Min spruta gick ut för 3 veckor sen så har ingen aning... men med mina två Flickor hade ja oxå sprutan och blev gravid efter två månader med båda.. så antar ja måste haft ÄL när sprutan gick ut direkt. Så får se denna gång hur det ter sig

    Men har haft så ont i mellanåt runt livmoder och äggstockar. Även ryggslutet.. sen så ser ja ut som Hulken med alla ådror.. kanske fått någon hormonrubbning
  • Linda2barnsmamma
    HoppasPåEnTill skrev 2016-12-14 17:04:03 följande:

    Hoppar in här. Är ensamstående med 2 barn och försöker få en 3:a


    Trevligt välkommen :)
Svar på tråden Vi som vill ha nr 3, 2017 :)