• Anonym (Fundersam)

    Han vill känna min 2:a - tillåter ni killen det?

    Min erfarenhet med ca 10 år sedan sexdebuten, är att många killar vill hålla på med tvåan under sexet. Hur gör du, låter du honom tränger in även där eller stanna vid stimulering med ett finger, slick o smek?

    Gillar du hans fascination och fokus på din stjärt eller upplever du att det är mer "jobbigt" än skönt? Jag kan känna lite blandade känslor.

  • Svar på tråden Han vill känna min 2:a - tillåter ni killen det?
  • Anonym (Tjej till assman)

    Min kille är tokig i min rumpa, och visst jag kan gilla analsex om det görs rätt och inte för ofta. Men kan önska att han gav min klitoris lika mycket uppmärksamhet som mitt anus... liksom, det är ju den jag får njutning av. Att han håller på och fingrar mig i stjärten är ju ärligt talat mest njutning för honom. Alltså det gör inte ont eller så men är ju mest han som går igång på det.

  • 100kgpappa
    Anonym (Tjej till assman) skrev 2016-12-13 21:53:39 följande:

    Min kille är tokig i min rumpa, och visst jag kan gilla analsex om det görs rätt och inte för ofta. Men kan önska att han gav min klitoris lika mycket uppmärksamhet som mitt anus... liksom, det är ju den jag får njutning av. Att han håller på och fingrar mig i stjärten är ju ärligt talat mest njutning för honom. Alltså det gör inte ont eller så men är ju mest han som går igång på det.


    Det är väl kombinationen som är bäst? Ett finger bak, två fram och stimulering av klitoris samtidigt brukar ge min fru orgasm tämligen fort. Och då har man en hand fri till att smaka andra områden, som brösten eller halsen.
  • Anonym (Tjej till assman)
    100kgpappa skrev 2016-12-13 21:59:25 följande:

    Det är väl kombinationen som är bäst? Ett finger bak, två fram och stimulering av klitoris samtidigt brukar ge min fru orgasm tämligen fort. Och då har man en hand fri till att smaka andra områden, som brösten eller halsen.


    Du kör allt med en hand alltså? Måste tipsa min kille om detta, hans hand är mest fixerad vid det bakre området...
  • i-o

    Skulle tro att fixering vid anus hos killar är mer en projicering av vad de själva vill ha under sex så nu vet ni vad ni ska göra under sexet flickor.

  • Anonym (Fundersam)
    Anonym (Tjej till assman) skrev 2016-12-13 21:53:39 följande:

    Men kan önska att han gav min klitoris lika mycket uppmärksamhet som mitt anus... liksom, det är ju den jag får njutning av.


    I ditt fall som du skriver är du ihop med en assman. Då blir det extra fokus på ditt anus och inte clitoris. Alla killar är inte det men ibland känns det faktiskt nästan som det. Jag har inte legat med väldigt många men ganska. Många av dem, om inte direkt efter man haft sex första gångerna så efter ett tag om man blivit ihop eller så, så är det min bak som de ofta trånar efter. Jag är väl inte direkt missnöjd men jag kan undra över vad som är så intressant egentligen. Jag kan gilla ett finger där när man tex blir slickad men det räcker oftast inte för dem.
  • Pilletrille

    Kan hålla med där. Jag tycker att det ibland gått till överdrift hos vissa killar jag legat med. Det ska pillas och smekas, slickas och lekas. Är de porrskadade på nåt vis?! Har man missat "nånting"?

    Okej, jag är knappast "okänslig" i anus särskilt inte om jag blivit ordentligt upphetsad före men varför inte lägga mer tid på det andra? En kille som jag låg med några gånger under kort tid både slickade och fingrade djupt i min anal som om det varit i musen. Visste inte vad jag skulle tro den gången det hände, eller vad han trodde (?). Även om jag alltid tvättar mig noggrant och det kanske inte var någon större fara (om man "tömt" sig ordentligt innan) så fick han ändå säkert i sig av både tarmsekret och och av bakteriefloran som finns där. Det verkade dock inte som han beskymrade sig det minsta om det. Snarare blev han ännu kåtare av att hålla på (!) ...*helgalet*

Svar på tråden Han vill känna min 2:a - tillåter ni killen det?