• crx

    Vilka G-symptom hade ni när ni plussade? Ös på!

    Jag vet... ännu en sådan tråd. Men feel free att beskriva allt fr flytningar till krämpor!

    :D

  • Svar på tråden Vilka G-symptom hade ni när ni plussade? Ös på!
  • Norrmanskan
    crx skrev 2016-12-14 21:37:09 följande:

    Jag vet... ännu en sådan tråd. Men feel free att beskriva allt fr flytningar till krämpor!

    :D


    Jag testade mig samma dag som mensen var beräknad. Fick ett negativt test då och tänkte bara att mensen var lite sen. När det gått en vecka ungefär började jag må fruktansvärt illa på kvällarna, kopplade dock inte till vad det kunde vara! Sen blev mina bröst jätteömma och svullna! Men jag trodde det var för att mensen var på g. När mensen inte kommit på åtta dagar testade jag igen med ett clearblue digitaltest som visade gravid 2-3! Aldrig varit så lycklig och oförberedd
  • crx
    Norrmanskan skrev 2016-12-14 21:58:56 följande:

    Jag testade mig samma dag som mensen var beräknad. Fick ett negativt test då och tänkte bara att mensen var lite sen. När det gått en vecka ungefär började jag må fruktansvärt illa på kvällarna, kopplade dock inte till vad det kunde vara! Sen blev mina bröst jätteömma och svullna! Men jag trodde det var för att mensen var på g. När mensen inte kommit på åtta dagar testade jag igen med ett clearblue digitaltest som visade gravid 2-3! Aldrig varit så lycklig och oförberedd


    Ooh, häftigt! :D Jag har fått uppfattningen att ovanligt ömma bröst oftast kommer först. :P

    Var det länge sen, eller fortfarande gravid?
  • Madups

    Jag märkte/ misstänkte att jag var gravid då jag hade haft mensvärksliknande värk och det kändes direkt att det inte var mensen som skulle komma. Hade precis så med frösta! Humör som jag vet inte vad, öm i ena tutten och så tror jag tom att dom har växt lite ! Svullen mage tI'll och från och förra veckan fick jag springa och kissa flera gånger efter knappt en timme. Skulle tro att jag är i vecka 5 :) senaste dagarna extrem trötthet och ingen matlust, även huvudvärk om det kan vara nåt

  • Hannama88

    Var trött och konstant kissnödig!

    Testade ca 2 dagar efter bim så visste tidigt.

    Tror även jag kännde när ägget fäste, datumen stämmer, nöp till i magen och blev akut illamående, bara att springa på toa. Lagom till jag hunnit dit gick det över.

  • Carambolan

    Mensen kom inte. Övriga symptom har kommit först nån vecka senare, i alla mina graviditeter.

  • eid

    Jag började blöda näsblod (vilket jag aldrig har gjort innan) exakt en vecka efter ägglossning när vi blev gravida. Är i vecka 34 nu och längtar efter vår bebis! :)

  • Emmaborås

    Sambon märkte när jag var i typ andra veckan då jag kissade som en tok och var tröttare. Hade ömma bröst och illamående. Men kopplade ändå inte haha.. Testade mig när jag kommit in i v.5 i graviditeten då jag mådde pyton. Fortfarande gravid och ska på rul idag.

  • Madfih072

    Är i vecka 5 och plussade i måndags och har inga symtom alls. Inte kissnödig, inget illamående eller ömma bröst... allt är som vanligt! Vilket gör mig supernojjig :/

  • Norrmanskan
    crx skrev 2016-12-14 22:48:24 följande:

    Ooh, häftigt! :D Jag har fått uppfattningen att ovanligt ömma bröst oftast kommer först. :P

    Var det länge sen, eller fortfarande gravid?


    Jag är fortfarande gravid! :) i vecka 8 nu, (7+4)! Så det går framåt här :D
Svar på tråden Vilka G-symptom hade ni när ni plussade? Ös på!