• Madamme

    Tv-spel till Ps3 till son och make?

    Hej!

    Min sambo och son äger ett Playstation 3 och behöver mer spel. Sett att det ligger jättemycket spelfynd till just den konsollen på tradera. Blir män glada av tv-spel? Lite kul att skämma bort dom i mellandagarna och om man kan slå två flugor i en smäll vore väl det bra. Vad har ni för erfarenhet av tradera? Tror ni att dom blir glada va lite spel?

    Mvh

    Madamme

  • Svar på tråden Tv-spel till Ps3 till son och make?
  • MarieAndersson3

    Om dom tycker om att spela tv spel så borde dom bli glada av att få spel i julklapp med :) jag själv är stor spelnörd och hade definitivt blivit glad. Och tradera har jag använt mycket med bra erfarenheter, jag rekommenderar att läsa folks omdöme innan du lägger bud, där kan man oftast direkt se om det är seriösa säljare eller ej, lycka till med julklapparna :D

  • Carambolan

    Personer som gillar tv-spel blir glada av tv-spel. Snoka lite i vilka spel de redan har och som de spelar mest så kan vi tipsa om andra i samma stil.

    Det går att köpa från tradera men håll dig till säljare med bra omdömen. Det är tråkigt att råka ut för repiga skivor. Ett alternativ är att gå till en spelbutik med begagnade spel, de brukar garantera att spelen inte är trasiga.

  • BahHumbug

    Det finns flera bra spel till barn och vuxna.
    Little big planet kan man spela två på och man kan få in så att de pratar svenska. Sedan beror det på vad din man gillar för typ av spel. Det finns många spel men det är lättare att ge tips om man vet vad de tycker om.

Svar på tråden Tv-spel till Ps3 till son och make?