• Mussann

    Nu jävlar ska de bli barn gjorda!! Häng på !

    Hej! Har haft många månader av besvikelse men jag orkar inte vara ledsen länge. Idag köpte jag tillskott som : rosenrot, B bidrottning gelé och zink tabletter! Allt de där ska vara bra för fertilitet. Jag har detsutom köpt pree-seed fertilitetsglidmedel då jag har dåligt ms flytningar vid ägglossning.

    Har ni hört något om dessa tillskott? Vad äter ni? :) nu jäklar!!!!

  • Svar på tråden Nu jävlar ska de bli barn gjorda!! Häng på !
  • Tupplur91

    Hej jag hänger gärna med på resan. Besvikelser här hemma med hitills. Vad är alla dessa grejer du pratar om, bör man ta sånt? Att de ska vara så svårt att lyckas få de där +et

  • Mussann
    Tupplur91 skrev 2016-12-23 19:44:31 följande:

    Hej jag hänger gärna med på resan. Besvikelser här hemma med hitills. Vad är alla dessa grejer du pratar om, bör man ta sånt? Att de ska vara så svårt att lyckas få de där +et


    Gör de ! :) nja jag vet inte ... jag har hört att all dem sakerna ska vara bra och har hjälpt folk ocg hon i butiken sa de med så jag testar :)
  • i-o

    Hur hänger man på någon när det blir barn? Det låter rätt perverst.

  • Linlof

    Jag är inte alls inläst på tillskott! Kanske man ska testa.. jag har absolut inga äl-flytningar och inga utslag på äl-test ????

  • Linlof

    Tog ett test nu i morse och jag är gravid!! Såå glada är vi! En perfekt julklapp!!

  • Tupplur91
    Linlof skrev 2016-12-25 10:57:44 följande:

    Tog ett test nu i morse och jag är gravid!! Såå glada är vi! En perfekt julklapp!!


    Grattis! Hade hoppats på liknande men började blöda (mens?) 3 dagar när mensen var försenad 3 dagar (aldrig hänt förut) så bara o försöka på nytt i Januari. Men stort grattis till dig (er). ????
  • KCEG

    Jag hänger på! 2016 har bjudit mig på MA i vecka 20 samt ett mf nu i dece,ber, dagen innan julafton! Så nu jäklar hoppas jag att 2017 blir ett riktigt barntillverkarår =) 
    Jag kör med apiforce (andra cykeln nu, blev gravid nu första som slutade i mf) 
    Tänkte även köra med bisolvon och se vart det leder... NU måste det ändå bli vår tur snart!

  • banan123

    Hänger på här om det är okej..

    Har en pojke född 2014, och 1 dec började vi på nr 2. Vi kör inga extra tillskott (förutom folsyra) och heller inga äl stickor. Vi tar det som det kommer ????

Svar på tråden Nu jävlar ska de bli barn gjorda!! Häng på !